Gå til innhold

Behandling hos Naprapat

Anbefalte innlegg

Gjest laydee
Skrevet

Hei.

Er det noen av dere som har erfaring med behandling hos Naprapat? Sliter med vond nakke som igjen gjør( tror jeg) at jeg har hodepine. Ikke vanlig hodepine, men ilinger på venstre side av hodet, like over tinningen. Er skikkelig irriterende, hatt det i over fem uker nå. Var hos legen og han mente jeg har spenningshodepine, og mente det ikke er mer å gjøre enn å tøye , bøye og massere. Holder nesten på å bli gal av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville begynt hos kiropraktor og manuellterapeut. Det er mer anerkjente profesjoner, selv om naprapater absolutt kan ha noe for seg.

Anonymous poster hash: 5808f...c7d
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med behandling hos naprapat for problemer med bena, og halve familien har vært innom med dårlige knær/rygg/nakke og vært fornøyd så anbefaler det absolutt!

Hilsen en som var skikkelig skeptisk..:)

Anonymous poster hash: dd4c8...2b1

Skrevet

Har gått til naprapat for samme prbl. Veldig fornøyd m behandling, hvis jeg ikke tar feil nå, så behandler naprapat både muskler og skjelett.

Anonymous poster hash: 5369e...0f1

Skrevet

"Elsker" Naprapaten min ❤ Behandler muskler og ledd på en helt annen måte. Får mer ut av en halvtime til Naprapat enn tre behandlinger til Kiropraktor.

Skrevet

Jeg har prøvd det meste når det gjelder stiv nakke/skuldre.

Jeg sliter en del med hodepine pga nakken og skuldrene.

Og det som har fungert desidert best for meg er naprapat! Men, det er stor forskjell på naprapater. Har prøvd noen forskjellige.

Om du bor i Osloområdet kan du få navnet på naprapaten min som virkelig utfører mirakler når det gjelder ditt problem. :-)

Anonymous poster hash: 24524...943

Skrevet

Har prøvd både fysioterapi, kiropraktor, manuellterapeut og naprapat. Naprapat er helt klart det beste uansett hvorfor jeg har gått dit.

Har fått hjelp med både senebetennelse i armene, migrene, bekkenløsning og andre låsninger her og der.

Skrevet

Er du i Trondheim anbefaler jeg på det sterkeste Naprapatklinikken, har prøvd flere av de som jobber der og er veldig fornøyd med de.

Skrevet

Det var kiroptaktoren som anbefalte meg å bestille time hos naprapat.

At naprapati er mindre anerkjent (som første anonym her) er jo bare tull, selv om vi ikke har egne skoler i Norge som utdanner naprapater er de i aller høyeste grad anerkjente! I de fleste andre land er naprapater en del av helsevesenet, i Sverige er det ansatt naprapater på lik linje med fysioterapeuter på sykehus o.l.

Naprapaten jeg går til har 4 års grunnutdanning som naprapat fra Sverige og 2 års etterutdanning fra USA, 6 års utdanning på kun muskel og skjelett er grunn til anerkjennelse altså.

Jeg sliter selv med nakke, skuldre og til tider kronisk hodepine, har prøvd både kiroptrakor, fysioterapi, manuellterapeut, akupunktur og homeopat, ingen har hjulpet meg på samme måte som naprapaten (som kiropraktoren anbefalte).

Naprapaten jobber både med skjelettet (mainpulering) og med musklene (varmebehandling, massasje og tøying) i tillegg til at du før øvelser å gjøre hjemme. Rene trollmenn :)

Anonymous poster hash: 78eaa...4a4
Skrevet

Hadde samme problem som deg, hi. Og naprapaten fikset det på rekordtid.

Gjest laydee
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Tror nok jeg bestiller meg en time hos naprapat ja. Alt for å bli kvitt dette f**nskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...