Gå til innhold

Ble rørt da jeg så William og Kate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem var så stolte :D
Hadde aldri trodd jeg skulle felle en tåre av å se dem. 
Husker så godt den følelsen, men er sjeleglad for at det ikke var noen som sto utfor sykehuset da jeg skulle reise hjem :)
Hadde slitt med å komme meg på beina!

Anonymous poster hash: 41608...9c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og eg vart eigentleg mest sjokkert over korleis dei hadde festa ungen i bilstolen....

Anonymous poster hash: 281d0...010

Skrevet

Dem var så stolte??

DE var så stolte heter det...

Anonymous poster hash: 01daa...82e

Skrevet

Jeg har bare sett et bilde, og det som slo meg var at Kate gikk i minikjole dagen etter fødsel. Det så ikke ut til å være noen kongelig renselsesbleie under der heller.

Skrevet

Den "minikjolen" var vel ikke lenger på enn de minuttene mellom de forlot sykehuset og til de kom hjem...

Er så morsomt at man skal finne sånne ting å pirke på. De er helt sikkert nervøse førstegangs foreldre som så mange andre. Forskjellen er vel at ingen andre (hvertfall ytterst få) lever unner ett slikt press. Tipper at Kate ikke kommer til å være like fresh innenfor husets fire vegger. Og bilstolen rettet dem vel opp i bilen.

Anonymous poster hash: 7e0d4...58b

Skrevet

Jeg pirker ikke, jeg er bare positivt overrasket over at det er mulig. Og litt misunnelig. ;)

Skrevet

Hun så irriterende Fresh ut :-P ble helt rørt jeg og. For en skjønn liten prins.

Anonymous poster hash: 53f71...3ce

Skrevet

Selvsagt, men tror hun er mer mennskelig enn som så :-)

Skrevet

Hvor mange nybakte foreldre får inn egen frisør for å gå ut av sykehuset. Sier vel litt ...

Skrevet

Ble rørt jeg også:) Nydelig liten familie!:)

Anonymous poster hash: 1e527...446

Skrevet

Hvor kan jeg se dette?

Anonymous poster hash: 57763...577
Skrevet

Syns de så meget lykkelige ut og ble faktisk litt rørt :)

Skrevet

Hvor kan jeg se dette?

Anonymous poster hash: 57763...577

gå inn på vg.no så finner du alt. Er en liten filmsnutt akkurat i det de kommer ut sykehuset og gir et lite intervju :) 

Nesten så hun hadde litt tårevåte øyne, og så stolt og kry :D 

Og ja, hun så nesten irriterende fresh ut. Glad det ikke er meg som har et slikt opplegg dagen etter fødsel, men regner med de har det bedre hjemme.

Anonymous poster hash: 41608...9c8

Skrevet

De er så vanvittig nydelige. Så gode og jordnære. Når William så opp mot himmelen måtte jeg felle en tåre. Farmor Diana har nok fått det med seg :)

Anonymous poster hash: 0644e...0fb
Skrevet

Minikjole? Den når henne jo til knærne. Og den var ikke mye elegant, så ut som en sykehusskjorte. Hun har god plass til både nattbind og bleie under der, kunne fint gått i sånn kjole selv om jeg fødte på sommeren.

Og hun har tydelig "gravidmage" enda, et tegn på at hun er menneske, alkurat som oss

Anonymous poster hash: 6b68d...116

Skrevet

De var nydelige!! Jeg ble også rørt.

Jeg hadde like lang kjole da jeg gikk ut av sykehuset 2 dager etter fødsel. Minikjole? Hun har alltid vært slank og nå stråler hun!

Så fin familie. De virker som noen utrolige flotte mennesker!! Liker faktisk bedre de enn våre 2 egne.

Anonymous poster hash: ab8f5...d29
Gjest Østfold-80
Skrevet

Kate er jo så utrolig vakker og de begge virker som noen flotte personer.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har bare sett et bilde, og det som slo meg var at Kate gikk i minikjole dagen etter fødsel. Det så ikke ut til å være noen kongelig renselsesbleie under der heller.

Kanskje hun hadde en kongelig renselsestampong? På størrelse med en tennisball?

Skrevet

Jeg ble også rørt. For en nydelig familie! Gleder meg til flere bilder av prinsen.

Anonymous poster hash: 67b66...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...