Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 TIPS??Nesten desperat her jeg ligger å vrir meg i smerte! Men tar ikke å hopper i badebaljen til mini! Anonymous poster hash: dcd39...8e3
Mammaaaaaa Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Kjøp deg et plaskebassenget og sett på badet? Vet hvordan du har det. Et varmt bad er gull for en vond kropp! En varm, lang dusj da, hjelper ikke det?
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Kjøp deg basseng og sett på badet fungere det så lenge du har plass selvsagt
Madolyn Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Som de andre sier, kjøp plaskebasseng og sett på badet. Evt på verandaen, du kan kjøpe kobling fra kjøkkenkran til vannslange på f eks Plantasjen så kan du fylle med lunkent vann
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Det selges fortsatt slike små badekar, som jeg antar er flyttbare: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42612524&searchQuery=badekar Dyrt, da. Har aldri prøvd å bære et slikt, men antar det kan flyttes rundt i huset eller på terrassen. Ulempen er kanskje at man må tømme vannet gradvis ut med bøtter etterpå, hvis det er for tungt å bikke på badekaret?? Anonymous poster hash: 2e94f...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå