Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 behandling hos fysioterapeut eller må må man betale 4-600 hver gang man går til f.eks kiropraktor når det er kronisk??! Blir fattige da. Anonymous poster hash: 75b37...032
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Ikke gratis, men så fremt det er fysioterapeut med refusjonsavtale og du er henvist får du frikort når du når egenandelstak 2. Det skjer i det du har betalt 2620 kroner i løpet av ett kalenderår. Anonymous poster hash: 1e42e...b7d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Ikke gratis, men så fremt det er fysioterapeut med refusjonsavtale og du er henvist får du frikort når du når egenandelstak 2. Det skjer i det du har betalt 2620 kroner i løpet av ett kalenderår. Anonymous poster hash: 1e42e...b7d Det jeg tenkte. Gjelder ikke meg, men skal vi det videre:) Blir jo det samme når jeg går til min psykolog. Gratis etter jeg har fått frikort. Takk HI Anonymous poster hash: 75b37...032
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Men husk at det ikke gjelder for kiropraktor. De får en liten sum refundert fra NAV, men etter 12 ganger (tror jeg) faller denne refusjonen bort og du må betale hele. Jeg har brukt både fysioterapeut og kiropraktor og har kun fått effekt av kiropraktor. Det betyr at jeg bruker 800 kroner i mnd på kiropraktor året igjennom (to ganger i mnd jevnt over. Anonymous poster hash: cfde8...631
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Kiropraktorer mottar også statsstøtte, men denne bakes inn i prisen. Slik at du betaler mindre enn du ellers ville gjort, men aldri oppnår noe frikort. Anonymous poster hash: 1e42e...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå