Gå til innhold

Hva gjerde dere med brudekjolen etter bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får meg ikke til å selge den, men den ligger der jo bare. Burde vel solgt den så noen andre kunne få glede av den. Hva gjorde du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger på gjesterommet, så hvis noen trenger en selger jeg den glatt fot en 1000 lapp. Skal ikke bruke den igjen.

Anonymous poster hash: 8229a...f53

Skrevet

Min ligger i en pappeske i boden vår. Den ble sydd til meg, så jeg kommer aldri til å selge den.HAr som mål å komme inn i den hver bryllupsdag, jeg var nemlig veldig slank da jeg gifta meg..!

Anonymous poster hash: 1eb94...972
Skrevet

Den henger i skapet, og den blir den nok hengende også...

Men jeg giftet meg på en ambassade i en hvit sommerkjole som kostet under tusen kr da ;)

Anonymous poster hash: c43c1...d50
Skrevet

Den henger i skapet i kjoleposen sin. Selv om den aldri blir brukt igjen skal jeg holde på den livet ut. Det m gjorde noe med meg å få se og ta på min tippoldemors kjole, og jeg har lyst til at barn og barnebarn skal få se min. :)

Skrevet

Den henger i skapet i kjoleposen sin. Selv om den aldri blir brukt igjen skal jeg holde på den livet ut. Det m gjorde noe med meg å få se og ta på min tippoldemors kjole, og jeg har lyst til at barn og barnebarn skal få se min. :)

Min bestemor sydde dåpskjole av sin bryllupskjole hun, veldig gøy at barnebarn og oldebarn er døpt i hennes omsydde brudekjole synes jeg...

Anonymous poster hash: c43c1...d50

Skrevet

Leverte den tilbake til brudesalongen hvor den ble leid :-)

Skrevet

Min henger i en pose i skapet, den selges ikke!!

Anonymous poster hash: 38c45...a7f

Skrevet

Solgte den til tremenningen min. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den ligger i kjelleren et eller annet sted. Kostet meg 900 kr så har ikke rensa den engang...

Skrevet

Henger i skapet. Fikk den sydd til meg så den kan jeg bruke enda. Ser ikke ut som brudekjole ;)

Skrevet

Henger i posen på gjesterommet til bestemor.. Hadde lyst å ha den som pynt på soverommet når vi en gang kjøpte oss hus; nå har vi kjøpt oss hus og jeg tviler på det blir plass til den.. Jaja 

Skrevet

Jeg har også beholdt min. Vil ikke selge den. Den er jo MIN.. :-p Minne fra en av de lykkeligeste herligeste dagene i mitt liv.. Nei, jeg vil ikke selge..

Skrevet

Den henger i en pose i en krok mellom stuen og gangen hehe, har ikke plass andre steder ;)

Den var helt perfekt, kommer aldri til å selge den. :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Den henger i skapet. Har brukt den i to bryllup etter at jeg giftet meg. Sånn sett var det smart å gifte seg i en turkis kjole, for da kunne jeg bruke den flere ganger :)

Skrevet

...henger desverre urenset i kjelleren. Nydelig kjole spesialsydd til meg, så kommer aldri til å selge den, men har dårlig samvittighet for at den ikke har blitt renset... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...