Caramellosmile Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Min samboer og jeg har samme bank, og har også huslån sammen i denne banken. Jeg lurer på hvordan vi skal gå frem for å få felles sparekonto? Og hvordan gjør vi det når vi vil opprette egen sparekonto til barna?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Min samboer og jeg har samme bank, og har også huslån sammen i denne banken. Jeg lurer på hvordan vi skal gå frem for å få felles sparekonto? Og hvordan gjør vi det når vi vil opprette egen sparekonto til barna? Tar kontakt med banken..? Det gjorde vi, ihvertfall.. Har felles regningskonto da, der alle regninger trekkes fra. Og gikk i banken og ordna egen sparekonto til barna med en gang de var født. Anonymous poster hash: 195e0...68a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Kontoen er nødt til å stå i navnet til den ene av dere, men den andre kan ha bruktrett på kontoen. Vi har to slike kontoer, regningskontoen og matkontoen, begge står i mannens navn men jeg har de i min nettbank også og har bruksrett på dem. For å opprette kontoer til barna må dere kontakte banken, få en liten haug med papirer som begge foreldrene må skrive under på også er det gjort. Barnas kontoer kommer opp i både min og mannens nettbank, vi har begge bruksrett på disse. Når vi har opprettet nye kontoer på denne måten har vi bare sendt en mail til saksbehandleren vår i banken og forklart hva vi ønsker, han har satt det opp, sendt oss papirene som må underskrives i posten så vi kan underskrive og sende tilbake. Så vips, har de dukket opp i nettbankene våre. Anonymous poster hash: e3a47...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå