Gå til innhold

Når fikk dere mage med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mage allerede i uke 12 med første, spent på denne gangen ;)

Anonymous poster hash: e1404...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 11, den bare spratt frem i løpet av en helg. Jeg var på tur med en venninne og hadde ganske ettersittende klær på, og hun kunne ikke stoppe å le da magen plutselig kom.

Anonymous poster hash: e47be...f61

Skrevet

Kommer den Alltid tidligere med nr 2 og blir den Alltid større enn den var med nr 1 ?

Hva spiller inn ?

Anonymous poster hash: b5d38...446

Skrevet

Kommer den Alltid tidligere med nr 2 og blir den Alltid større enn den var med nr 1 ?

Hva spiller inn ?

Aner ikke, men med nr. 2 fikk jeg gravidmage i uke 11, og med første så jeg bare litt smålubben ut da jeg tok ultralyd i uke 18. Men i følge helsekortene mine så hadde jeg samme må begge ganger. Men det ar kanskje ikke noe å si?

Anonymous poster hash: e47be...f61

Skrevet

Hva spiller inn ?

Magen min kom faktisk senere med nr to. Kunne fint skjule at jeg var gravid i uke 22-23 da. Mener det var ganske synlig i uke 18 med nr 1. Ellers så er magen generelt mindre denne gangen, fikk første i uke 38+2 og er 39+2 idag og har ca samme mål.

Jeg hadde mye fostervann med nr 1, og det har mye å si. Ellers var jeg tre kilo lettere ved start første gangen enn nå, det har kanskje noe å si. Og så har det vel noe å si at jeg har lagt på meg 9 kg mindre denne gangen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...