Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 To voksne og to barn, begge sitter i beltestol. Bruker ikke vogn, har ikke hund etc, men greit med litt bagasjeplass da. Mor liker ikke kjempestore biler, men det må være grei plass til både en lang pappa og romslig til ungene. Har en Peugout stasjonsvogn nå. Må være av nyere modell, ikke eldre enn 2011 - og ikke koster med enn 320 000 ca. Tips til gode og driftssikre biler? Anonymous poster hash: 1bc35...f78
Gjest Lagå Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Passat. Super bil! Vi er kjempe fornøyd og det er gooood plass
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Vi er like mange voksne/barn, og begge barna her sitter også i beltestol. Ingen hund/vogn, men trenger ofte litt plass til bagasje. Vi er kjempefornøyde med vår Renault Grand Scenic! Den er sjuseter, men du kan ta ut seter. Så vi har tatt ut de to bakerst, pluss det i midten bak, og det er mulighet til å flytte setene litt inn mot midten, så barna har god plass på sidene. I tillegg er "karmen" på dørene bak like høye som golvet, så golvet går rett inn fra døra (ikke ned, på en måte) (litt dårlig forklart...) Også er den passe stor - veldig grei å kjøre, ikke en typisk stor bil, selv om det er god plass. Anonymous poster hash: 4d4fc...6f9
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Enig i Passat mye bil for pengene.billig og reparere og driftsikre og pene og se på.evt Skoda har også mye bra.hundai(?) kan Evt være ett alternativ er billige biler så kansje du får en nyere bil det er jo alltid en fordel
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Skoda superb! Er fantastisk god plass og veldig god å kjøre. Hadde touran tidligere som bare gikk i stykker og liten plass. God plass i framsete i superb til samboer på 189cm med bakovervendt stol:) aldri opplevd før. Anonymous poster hash: c44a0...08e
santhe Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Mamma ble helt ifra seg når jeg sa at jeg skulle henge opp nye gardiner en måned før termin. Det kunne jeg da ikke gjøre, babyen kunne jo få navlestrengen rundt halsen av å strekke opp armene måtte jeg forstå
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Ford Mondeo helt klart :-) fantastisk på ALLE måter! Elsker vår 2012 modell ❤❤ Anonymous poster hash: 40fff...81b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Helt klart Skoda Superb!!!! Anonymous poster hash: a7388...572
santhe Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Mamma ble helt ifra seg når jeg sa at jeg skulle henge opp nye gardiner en måned før termin. Det kunne jeg da ikke gjøre, babyen kunne jo få navlestrengen rundt halsen av å strekke opp armene måtte jeg forstå Haha, her har jeg kommentert på feil innlegg ja
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Skoda superb evt Skoda Octavia Anonymous poster hash: 0fa06...cd9
pip pip Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Vi har en Ford Mondeo 2012 og er super fornøyd. Forrige bil vi hadde var en Renault Grand Scenic 2006. Veldig fin bil. Satt høyt og bilen var veldig romslig. Vi kjøpte den brukt og vi hadde mye problemer med den på slutten. ( er vel sikkert sånn med alle biler, men vi valgte å kjøpe ny bil)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 VW Touran. Perfekt familiebil. Vi er snart 6 i familien og den er super. Anonymous poster hash: 6cbf3...aa7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Ingen over, ingen ved siden: Ford S-max. Anonymous poster hash: 37a2d...2fb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 vi har nettopp kjøpt en helt ny opel Zafira og er kjempefornøyd. vi brukte lang tid på å bestemme oss for hvilken bil vi ville ha fordi de fleste bilene faktisk er like brede i baksetet. dette fikk vi målt hos bilforhandleren. Chevrolet captiva, Mercedes stv, skoda stv, ford Mondeo stv, og ford s-max har lik bredde på baksetet. på opel Zafira er baksetet 4 cm bredere enn på vectra stv vi hadde tidligere, i tillegg til at setene er separate og flate. det gjør at vi får plass til 3 bilstoler. så for dere som tror det er ulik bredde på setene på ulike bilmodeller må tro om igjen. det er utforminga på setene som avgjør om det er plass til 3 bilstoler eller ikke. Anonymous poster hash: 5a63e...ae7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 VW Touran. Perfekt familiebil. Vi er snart 6 i familien og den er super. Anonymous poster hash: 6cbf3...aa7 Ikke så super med de bakerste setene i bruk(7seter). Da sitter nemlig de bakerste personene, med hodene ca.7 cm fra bakruta. De bakerste setene er anbefalt brukt som ekstra seter,og ikke som seter i daglig bruk. Vi solgte vår Touran pga.mange feil og reperasjoner. Vi kjøpte en VW Caravelle 9 seter i stedet. Anonymous poster hash: 93bde...551
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #18 Skrevet 24. juli 2013 Vi kjøpte Mazda 6 fordi den er gjerrig på drivstoff + at det er den bilen bortsett fra Honda som det er minst feil med i løpet av de 10 første åra. Det er god plass også. Hvis du er enda mer økonomisk vil det nok lønne seg med Toyota prius. Den er ikke så veldig sprek, men bruker så og si ikke bensin, så vil spare inn kostnadene i kjøp av bil i løpet av åra. Anonymous poster hash: e439a...ff3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #19 Skrevet 24. juli 2013 VW Touran. Perfekt familiebil. Vi er snart 6 i familien og den er super.Anonymous poster hash: 6cbf3...aa7 Ikke så super med de bakerste setene i bruk(7seter). Da sitter nemlig de bakerste personene, med hodene ca.7 cm fra bakruta. De bakerste setene er anbefalt brukt som ekstra seter,og ikke som seter i daglig bruk. Vi solgte vår Touran pga.mange feil og reperasjoner. Vi kjøpte en VW Caravelle 9 seter i stedet. Anonymous poster hash: 93bde...551 Som ekstraseter? Haha, man kræsjer ikke når man er på disse ekstra bilturene da altså? Bare farlig hvis man bruker bilen til daglig... Latterlig! Anonymous poster hash: 43cda...3b0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #20 Skrevet 24. juli 2013 Ford mondeo, varme i frontruta er genialt på vinteren! Driftsikkert og pent å se på, god plass og rimelige priser. Mannen min jobber på VW verksted og sier: ikke kjøp VW -så det så.... Anonymous poster hash: 43cda...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå