Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Vi har hatt Carena Double Swing, men den har falt fra hverandre og er helt ubrukelig. Jeg elsket konseptet og hatet kvaliteten. Elsket at den hadde separate kalesjer, kunne legge ryggen helt ned på sportsdelen, den hadde store lufthjul og grei plass til oppbevaring under. Den var også passe høy til meg som er 175cm. Er det noen som vet om en lignende vogn med akseptabel kvalitet? Har forresten ikke hatt Carena-vognen et år engang og ikke brukt den hver dag heller Anonymous poster hash: 84e75...5eb
Appelsinpiken Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Har du sett på tfk eller bumbleride indie twist? Noe dyrere vogner, men ofte får man det man betaler for
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Satt faktisk å så på Bumbleride i stad og den er veldig interessant. Har du noen erfaringer med den? Anonymous poster hash: 84e75...5eb
Vogndilla Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Vi har hatt Carena Double Swing, men den har falt fra hverandre og er helt ubrukelig.Jeg elsket konseptet og hatet kvaliteten.Elsket at den hadde separate kalesjer, kunne legge ryggen helt ned på sportsdelen, den hadde store lufthjul og grei plass til oppbevaring under. Den var også passe høy til meg som er 175cm. Er det noen som vet om en lignende vogn med akseptabel kvalitet? Har forresten ikke hatt Carena-vognen et år engang og ikke brukt den hver dag heller Anonymous poster hash: 84e75...5eb Har du hatt den så kort tid så burde du jo reklamere på den? Er desverre sånn med vogn at man får det man betaler for, desverre. Finnes mange søskenvogner med samme konsept som carena sin, noen dyre og noen billige. De som hun over nevner samt easywalker duo, mountain buggy duett og babyjogger city elite double er dyre, mens basson duo twin, hauck roadster duo, beemo søskenvogn samt 2me har billige søskenvogner.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Kjøpte vognen på nett, betalte 3000kr for den så tror ikke jeg orker styret med å reklamere... Man får visst det man betaler for ja, dessverre. Og det passet veldig dårlig at det ene forhjulet falt av(den hadde skranglet en stund da) i tillegg til at bilen vår var i kollisjon for noen dager siden, tlf min ble ødelagt i dag OG gressklipperen røk. Alt på en gang Maks uflaks! Anonymous poster hash: 84e75...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå