Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har en venninne som ikke eier noen hemninger òg jeg synes det er ekkelt. Ignorere det alltid, men kjenner at jeg synes det er fryktelig ubehagelig. Når hun promper, sier hun gjerne: "sorry, jeg prompet visst" eller bare gir beskjed om at hun må prompe. Greit nok hvis det hadde vært et uhell i ny og ne, men det er det ikke. Skjer hver bidige gang. Hun har ingen tarmsykdom. For å toppe det hele, raper hun høyt og ofte. Til og med ved matbordet. Hvis rapen blir ekstra høy, fniser hun. Jeg ler aldri, synes det er både ubehagelig og ekkelt og viser det nok ganske tydelig med kroppsspråk. Har vanskeligheter med å vite hvordan jeg skal si ifra. Det er tydelig at andre rundt henne synes at oppførselen er grei. Vi har ikke så mange felles venner, så har ikke diskutert det med noen. Er dette virkelig normal oppførsel? Kjenner ingen som holder på sånn, og jeg har mange venner. Har jeg bare vært heldig? Anonymous poster hash: 64186...09c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Er det meg du sikter til A? Lufta må jo ut og får vondt i magen av å holde igjen. Anonymous poster hash: 9343b...765
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Hun er barnløs og singel, så hun har nok ingen bruker her inne. Kanskje du selv kan tenke over oppførselen din? Det er ikke hyggelig når folk raper ved matbordet eller promper som det passer dem. Det finnes en flott oppfinnelse som heter toalett for slikt. Anonymous poster hash: 64186...09c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Kan hun ikke gå på do å få ut den lufta da? Synes hun høres ufordragelig ut. Anonymous poster hash: 44a68...9da
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Huff, ja, synes jeg også. Kvier meg for å finne på ting med henne på grunn av dette. Anonymous poster hash: 64186...09c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Herregud så fisefine dere er a!promp og nyt den gode lukta mmmm:0) Anonymous poster hash: 9343b...765
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Bedre ut enn inn ;-) men alvorlig, om det ikke er i full offentlighet så er det vel ett fett?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Bedre ut enn inn ;-) men alvorlig, om det ikke er i full offentlighet så er det vel ett fett? Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er respektløst og ubehagelig å holde på sånn. Det forpester omgivelsene. Jeg mister matlysten når folk sitter sånn ved matbordet og jeg synes ikke det er noe hyggelig når folk promper rundt meg. Anonymous poster hash: 64186...09c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Jeg promper overalt jeg...er jeg på restaurant så promper jeg og koser meg med godlukta:))) pleier å ta hånda ved rompa og vifte hånda opp til ansiktet så jeg lukter de gode eggeluktede prompene mine mmm... Anonymous poster hash: 9343b...765
Zalosalutt Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Promp og rap hører hjemme der ingen andre ser/hører det.. Hadde ikke gått ute sammen med noen som gjorde det..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Promp og rap hører ikke offentligheten til. Og særlig ikke ved matbordet. Jeg promper i mitt eget hjem, men ikke i andres, og heller ikke i eget hjem hvis vi har besøk. Raper gjør jeg veldig sjelden. Det er ikke vanlig folkeskikk å prompe og rape i andres nærvær, bortsett fra evt. sine aller nærmeste.
BikkjeBisk Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Utrolig merkelig og barnslig oppførsel spør du meg. Greit at man kan være dårlig i magen og slikt og at det kommer en med et uhell, men når hun gjør dette fordi hun synes det er morsomt eller hva det nå skal være hører ikke hjemme sammen med andre folk. Folkeskikk burde hun lære litt om. Må man absolutt slippe noe ut kan man gå på trappa eller lure seg en tur på toalettet.Mulig jeg er fisefin, men jeg promper ALDRI framfor min mann og iallefall ikke rundt andre - ALDRI! Jeg synes det er ekkelt og flaut og enda mer ekkelt hvis andre gjør det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Jeg bryr meg ikke så ufattelig om det, menn år det blir for mye så sier jeg ifra, venninna mi er rene gassbomba så jeg har blitt litt imun kam man si, men hun har problemer med det da Anonymous poster hash: 605da...eb7
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Bedre ut enn inn ;-) men alvorlig, om det ikke er i full offentlighet så er det vel ett fett?Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er respektløst og ubehagelig å holde på sånn. Det forpester omgivelsene. Jeg mister matlysten når folk sitter sånn ved matbordet og jeg synes ikke det er noe hyggelig når folk promper rundt meg. Anonymous poster hash: 64186...09c Så si det da hun har tydeligvis ikke sosiale antenner nok til å se at det plager deg? Bare si at du synes det er ekkelt
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Prompe kan man gjøre på do, men seriøst, må man gå på do for å rape også? Jeg raper offentlig, men "holder" selvsagt igjen, slik at det kanskje ikke høres, men de fleste forstår nok hva jeg driver med. Anonymous poster hash: 41c18...980
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Ekkelt. Jeg hadde bare faset henne ut. Folk helt uten sosiale antenner er sjelden så artige å omgås. Anonymous poster hash: cd3ec...3cf
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Ekkelt ja og jeg har en venninne som i noen år har gjort det samme og gjør det enda. Fysjameg! Anonymous poster hash: e684b...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå