Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Promper dere foran mannen deres? Hva med barna? Jeg får meg ikke til å prompe foran andre, ikke babyen en gang. Har inntrykk av at det er mange prompejenter her inne, så vær så snill å svar. Lurer så veldig på dette. Anonymous poster hash: 0043e...e82
ms.Pond Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Hva er det å lure på? Hvorvidt det er normalt eller ikke? Noen føler seg komfortabel med det, andre ikke. Sånn er vi - forskjellige - og med forskjellige grenser for hva vi gjør foran andre og ikke. Det viktigste er vel at du vet hvor dine grenser går
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 promper foran ungen på 2 og skylder fortsatt på bikkja spent på å se hvor lenge det går Anonymous poster hash: 3c035...6b7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Hvis du ikke lurer på annet her i verden, så ta deg en bolle. For å svare på spørsmålet du så desperat vil ha svar på; Ja jeg promper foran både mann og barn, men bare ved uhell. Jeg trykker med andre ord ikke ut en fjert - da går jeg heller på do. Anonymous poster hash: cf17b...713
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Hvis du ikke lurer på annet her i verden, så ta deg en bolle. For å svare på spørsmålet du så desperat vil ha svar på; Ja jeg promper foran både mann og barn, men bare ved uhell. Jeg trykker med andre ord ikke ut en fjert - da går jeg heller på do. Anonymous poster hash: cf17b...713 Nei, jeg lurer ikke på noe annet i denne verden. Jeg er nemlig ett altvitende orakel. Dette var det siste spørsmålet i rekka. DOH! Anonymous poster hash: 0043e...e82
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Hahaha endelig et arti innlegg her har vi nettopp lært å trekke i fingern og fise under dyna.. (mini er havannet år) Dette er da viktig barndomslære, og en fin måte å lære at noen ting gjør innenfor husets fire vegger og er vår "hemmelighet". Anonymous poster hash: 1a1d7...d79
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Jeg bruker å prompe under dyna, for så å legge den over hodet på samboer. Veldig festlig, synes jeg! Anonymous poster hash: 09ca0...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå