Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har nå snart hatt to uker ferie med sønnen vår på straks tre alene. Vi har dratt på stranden, vært på småturer, gjort masse gøy sammen, han og jeg. Mannen min er hjemme fra jobb kl 15, da er han sliten og vil ikke dra noe sted, forventer samtidig at jeg er hjemme med guttungen, og ikke drar noe sted etter sønnen vår har lagt seg. For han har jo jobbet og er sliten, og vil ha muligheten til å opprettholde vennskapet med kamerater, som han selv sier. Ikke videre imponert? Det blir bedre. Vi ble bedt med på hytta til helgen av svigerfar, kjempekoselig hytte med strand i hagen, supert sted for sønnen vår. Men jeg er bedt bort i bursdag på lørdagen, og har lovt å hjelpe til på fredagen. Fåreslo at han kunne ta med seg sønnen vår og dra han, sammen med sin far. Dette var ikke så fristende for han sa han, da ble han jo alene med sønnen vår!? Jeg ble litt over gjennomsnittet oppgitt!!! Og ja, har sagt klart i fra hva jeg mener om hele opplegget, han er nå sur og mener JEG er urimelig? Makan! Hvor lenge hadde du finni deg i å være alenemor i et forhold med barnefar?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Han høres godt under middels opptatt ut av sønnen sin. Jeg hadde ikke villet ha det sånn. Anonymous poster hash: d8d5b...a06
Daquiry Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Nei, overhode ikke! Dette hadde jeg ikke funnet meg i. Du må sette deg ned og snakke med mannen din. Det skal ikke være sånn at du gjør alt, selv om han jobber. Han må også bidra når han har fri. Du er ikke urimelig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Jeg ville forlatt ham uten å blunke. Anonymous poster hash: e80da...03c
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Da ville jeg sagt til ham at han fikk ringe sin far og beklage at dere ikke kommer. Grunnen skal han være ærlig på, at han ikke ønsker å ha guttungen sin alene uten at du er der.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har en sånn mann jeg og. Dette har gradvis blitt verre. Vi har to barn, begge under tre år. Han har sittet inne i hele permisjonen med minste. Jeg som må gjøre stort sett alt med unger og hus, og her er det jeg som jobber. Hadde jeg hatt god økonomi hadde jeg reist... Anonymous poster hash: 5ddea...682
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Har snakket med han om det mer enn en gang! Og jeg blir ekstra lei nå i varmen Han blir bare sur og syns han er flink selv til å gjøre ting med sønnen vår på eget initiativ. .noe han så absolutt ikke er! Den om å la han runge svigerfar selv var egentlig en god ide!
☆☆☆ Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Sei til han at i morgon blir du vekke på ettermiddag/kveld, og han og barnet får styre som dei vil heime. Nesten så eg er glad for turnusjobb, her har mannen måtta teke kveldar og helger aleine frå lisja var 9 mnd. Dermed er det ikkje noko pes at eg er borte ein kveld..
Superdolly Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Jeg hadde ikke orket å ha det sånn, så jeg hadde ringt familievernkontoret umiddelbart hvis jeg hadde vært i din situasjon, HI. Og jeg hadde stilt til første samtale med liste over alt jeg hadde gjort sammen med og for barnet den siste tiden, og også en liste over alt han hadde gjort. Og den siste hadde vel blitt kort, skjønner jeg deg rett.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Vi går allerede i parterapi Det er mye annet utenom lathet også så får vi jo se hvor lenge jeg gidder å gjøre en innsats. Har ordnet meg overnatting på fredagen også jeg nå, så blir borte fredag og lørdag uansett, så da får han jo bare være hjemme med ungen om det er det han helst vil.
☆☆☆ Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Vi går allerede i parterapi Det er mye annet utenom lathet også så får vi jo se hvor lenge jeg gidder å gjøre en innsats. Har ordnet meg overnatting på fredagen også jeg nå, så blir borte fredag og lørdag uansett, så da får han jo bare være hjemme med ungen om det er det han helst vil.Den som ikkje vil, han skal! Bra du set ned foten for slik oppførsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå