Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Sov fra 22 til 07, spiste og sover enda. Våknet av meg selv nå... Hvorfor sier alle at man mangler søvn i småbarnsperioden? Dette er andre barnet mitt og vi har aldri hatt lite søvn her i huset iallefall Anonymous poster hash: 5d29a...982
Serepta Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Den kan jo tenkes at barn er ulike og at dere er det heldige unntaket ?
Monajenten Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Det kan jo hende noen sier det fordi at alle babyer er forskjellige og ikke alle er sovebabyer? Wild guess
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Så fint for dere;) Dere er nok heldige, håper det varer. Min nr to sov også myyye i starten, før det plutselig snudde og vi hadde nattevåk i flere mnd! Kos deg med sovebabyen;) Anonymous poster hash: 152ff...ac9
GeeGee Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Noen av de helt minste sover så mye dom du beskriver. Men du er svært heldig, det er slettes ikke alle som har det sånn! Tror det er en grunn til at mange klager over lite søvn, tror ikke de gjør det for morro skyld, liksom. Så vær litt ydmyk overfor de som ikke er så heldig som deg, da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Noen av de helt minste sover så mye dom du beskriver. Men du er svært heldig, det er slettes ikke alle som har det sånn! Tror det er en grunn til at mange klager over lite søvn, tror ikke de gjør det for morro skyld, liksom. Så vær litt ydmyk overfor de som ikke er så heldig som deg, da... ;-) Det er jeg! Mener ikke å hevde meg på noen måte. Og er også fullstendig klar over at det kan snu Håper alikevell denne babyen fortsetter i storebrors fotspor. Anonymous poster hash: 5d29a...982
<3 2G <3 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Da nr en var tre uker var vi heldig om han sov 5-6 timer i døgnet, ikke sammenhengende men i døgnet! Og han diet hver time det meste av døgnet. Nr to kunne fint sove 5-6 timer bare som dupp på dagen. Unger er forskjellige, så synes du er rimelig snar til å dømme andres søvnmangel som tull. Nr en herjet og vi var ikke sikker på at han sov hele natten før han var tre.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Sånn har vi hatt det med begge våre! Har vært utrolig heldig, og har fått sove det vi trenger! Nyyyyyt det! Anonymous poster hash: 64e27...d67
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Sov fra 22 til 07, spiste og sover enda. Våknet av meg selv nå... Hvorfor sier alle at man mangler søvn i småbarnsperioden? Dette er andre barnet mitt og vi har aldri hatt lite søvn her i huset iallefall Anonymous poster hash: 5d29a...982 Babyer er like forskjellige som resten av befolkningen... Anonymous poster hash: 3b5f6...36c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Vår baby sov også mye i starten. Da hun ble 3 måneder, ble det andre boller..... Anonymous poster hash: 24435...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå