Gå til innhold

Må bare få det ut!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld i halv tolv tiden skulle jeg kose meg på terrassen med et glass vin og ro og fred. Plutselig hører jeg nabojenta noen meter unna min balkong ha sex. Hun stønnet som bare rakern, og ga seg ikke. Jeg ble så jævlig sint. Tenkte inni meg " skal den feite grisen ha sex høyt så lukk faen meg vinduet så slipper hele nabolaget å høre deg ". Jeg fatter det ikke, hvordan noen kan være så kvalme og ufyselige, har ikke noe imot sex, men herlighet, naboen trenger ikke vite når jeg har sex. Det ble ikke noe vinkos for meg. Sånn, det hjalp å få det ut.

Anonymous poster hash: 4fa2e...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sommer og det er sol. La folk kose seg i varmen :D

Anonymous poster hash: 15daa...fdc
Skrevet

Det er sommer og det er sol. La folk kose seg i varmen :DAnonymous poster hash: 15daa...fdc

Greit nok det, men jeg trenger ikke å høre det.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha jeg skjønner deg, det er så ekkelt å høre andre!

Skrevet

At naboen har sex er da ikke så farlig. At du ikke vil høre er forståelig, men da er det bare å gå inn.

Det jeg synes er verre er at du kaller naboen en feit gris.

Anonymous poster hash: 583e2...9bf
Skrevet

At naboen har sex er da ikke så farlig. At du ikke vil høre er forståelig, men da er det bare å gå inn.Det jeg synes er verre er at du kaller naboen en feit gris. Anonymous poster hash: 583e2...9bf

Gå inn? Det er min balkong og jeg har all rett til å oppholde meg på den. Men hun derimot burde ha lukket vindu så andre slipper å høre henne. Hun er jo feit gris, veier over 100 kg.

Skrevet

Hørselsværn.. Du kan få de med radio også.. Sikkert en god innvestering for deg..

Anonymous poster hash: 50ec9...1a1
Skrevet

At naboen har sex er da ikke så farlig. At du ikke vil høre er forståelig, men da er det bare å gå inn.Det jeg synes er verre er at du kaller naboen en feit gris. Anonymous poster hash: 583e2...9bf

Gå inn? Det er min balkong og jeg har all rett til å oppholde meg på den. Men hun derimot burde ha lukket vindu så andre slipper å høre henne. Hun er jo feit gris, veier over 100 kg.

Og alikevell har hun sex og du sitter på verandaen alene med ett glass vin. Sur er du også. Hmmmm..

Anonymous poster hash: cb5cb...36e

Skrevet

Oi, du hørtes jo sympatisk ut! Håper den "feite grisen" har seg masse, med alle dører og vinduer åpne!

Anonymous poster hash: 498ad...ba0

Skrevet

Og alikevell har hun sex og du sitter på verandaen alene med ett glass vin. Sur er du også. Hmmmm..

Anonymous poster hash: cb5cb...36e

Haha.. Dagens..

Skrevet

Ble du sjalu når "den feite grisen" fikk deilig sex, og du måtte sitte alene på terassen høre på hvor moro hun hadde det?

Anonymous poster hash: 08cd8...afa

Skrevet

Det er din balkong, og du har all rett til å oppholde deg på den. Du har også rett til å gå inn. Samtidig er det hennes soverom hun koser seg i, og hun har all rett til å oppholde seg der inne. Hun har også rett til å gå ut på balkongen sin og fortsette moroa der. Hadde det vært bedre?

Skrevet

Ble du sjalu når "den feite grisen" fikk deilig sex, og du måtte sitte alene på terassen høre på hvor moro hun hadde det? Anonymous poster hash: 08cd8...afa

det var ekkelt å høre på, selv om du synes det er moro å høre på når folk har sex. Og du jeg har sex så det holder, bare at jeg synes at det er greit at du ikke hører det.

Skrevet

Men jeg fikk blåst meg ut litt og ha det bra :) Hilsen HI.

Skrevet

Uff.. Pinlig.. Hadde puttet musikk i ørene og kost meg videre med et glass vin!:-)

Skrevet

Anonymous poster hash: 4fa2e...923 [/acrony

Hva er verst - at hun har høylydt sex eller at hun er en feit gris på over 100 kg som har høydlydt sex?

Skjønner deg forsåvidt også, kleint å høre andre stønne og bære seg :rolleyes:

Skrevet

Anonymous poster hash: 4fa2e...923 [/acrony

Hva er verst - at hun har høylydt sex eller at hun er en feit gris på over 100 kg som har høydlydt sex?

Skjønner deg forsåvidt også, kleint å høre andre stønne og bære seg :rolleyes:

Tipper hun kalte henne en feit gris av ren frustrasjon! Uansett er det irriterende mener jeg da! Hadde leigeboer i kjelleren (ikke det at det er relevant, men dette var også en feit gris) som hadde seg høylydt heeeele tiden mens typen var på besøk. Heldigvis bare i helgene, men gjett om det var pinlig når vi hadde svigers på middag og hun begynte å stønne som bare det! Når ungene begynte å herme sa vi fra..

Anonymous poster hash: f5289...858

Skrevet

Kanskje det var meg, hehe.

Anonymous poster hash: df2ca...6a3

Skrevet

Hadde det vært bedre om hun var tynn altså?

Å kalle andre mennesker for 'feit gris' viser ihvertfall meg at du er et dumt nek.

Anonymous poster hash: cf672...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...