Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Syns denne bloggen rett og slett håner mødre som ville tatt ett annet valg enn henne. http://evykristine.com/evykristine.com/Blogg/Innlegg/2013/7/22_Du_er_annerledes._Du_ma_d..html Anonymous poster hash: cadb2...925
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Hun fremstår som ekstremt selvopptatt og oppslukt av sin egen historie. Hun evner ikke å se ting fra andre ståsteder, at folk er ulike (selv om det er en av tingene hun preker om - snakk om å møte seg selv i døra) og hun tar alt så personlig, som et angrep på henne. Hun er nok fortsatt i sjokk og i en krise siden hun ikke tenker klart. Anonymous poster hash: aae9e...5c3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Syns denne bloggen rett og slett håner mødre som ville tatt ett annet valg enn henne. http://evykristine.com/evykristine.com/Blogg/Innlegg/2013/7/22_Du_er_annerledes._Du_ma_d..html Anonymous poster hash: cadb2...925 Da tror jeg du misforstår KRAFTIG! Vet du bakgrunnen til denne damen? Kjenner du hele historien hennes? Hun er lege og ble gravid med Evy Kristine som har trisomi 18. Hun fikk ingen forståelse for at hun ville fullføre svangerskapet og alle anbefalte henne å "bli kvitt" fosteret så raskt som mulig, som om lille Evy Kristine var en farlig svulst! Jeg skjønner egentlig ikke at det går an å misforstå dette... Anonymous poster hash: eef5e...cae
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Jeg synes du har misforstått dette fullstendig, og vrir det om på hodet. Fuglem-Berg har ingen agenda om å håne mødre som tar et annet valg enn henne. Hun kjemper for aksept rundt det å velge å bære frem slike barn, og å bli møtt med respekt. Anonymous poster hash: 12aa3...4fb
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Har du lest hele bloggen? Det har jeg og det er ikke mye forståelse for at andre velger annerledes. Og som lege og oppegående skjønner jeg heller ikke hvordan man føler at man blir presset til å ta abort. Hadde jeg bestemt meg for å beholde hadde jeg ikke hatt noe problem med å stå for det og ikke bry meg om hva andre leger/gynekologer/barneleger måtte mene om det. Anonymous poster hash: cadb2...925
Gjest Vinglepetrine Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Har du lest hele bloggen? Det har jeg og det er ikke mye forståelse for at andre velger annerledes. Og som lege og oppegående skjønner jeg heller ikke hvordan man føler at man blir presset til å ta abort. Hadde jeg bestemt meg for å beholde hadde jeg ikke hatt noe problem med å stå for det og ikke bry meg om hva andre leger/gynekologer/barneleger måtte mene om det. Anonymous poster hash: cadb2...925 Jeg klarer ikke å se hva du mener i det heletatt. Jeg har lest absolutt alt på bloggen hennes flere ganger og er fullstendig uenig med deg. Prøv å sett deg litt inn i situasjonen hun har vært i (jeg har vært der), så kanskje du vil få, ihvertfall litt, forståelse for hva hun skriver og mener.
Tulla med tre små Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Hvordan er det MULIG å lese denne bloggen som "å ikke ha forståelse for at andre tar andre valg" eller "håner mødre som tar andre valg enn henne"????? Synes dette vitner mer om HI`s og hennes/hans likes misforståtte virkelighetsforståelse! Vi burde løfte opp og fram mennesker som våger å tenke annerledes, i stedet for å trykke dem ned! Å stå opp mot samfunnets vedtatte normer krever mye mer mot, enn å bare la seg flyte med strømmen!
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Har du lest hele bloggen? Det har jeg og det er ikke mye forståelse for at andre velger annerledes. Og som lege og oppegående skjønner jeg heller ikke hvordan man føler at man blir presset til å ta abort. Hadde jeg bestemt meg for å beholde hadde jeg ikke hatt noe problem med å stå for det og ikke bry meg om hva andre leger/gynekologer/barneleger måtte mene om det. Anonymous poster hash: cadb2...925 I denne situasjonen er hun mamma og bare mamma. Ikke bland inn hennes yrkesrolle. Er selv lege og synes det er ekstremt vanskelig å være pasient selv når man er helsepersonell. Du skal vite det at helsepersonell som blir pasient ofte får mindre informasjon enn andre pasienter. Det er HELT feil å trekke inn mors yrke i denne saken og tom bruke det mot henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå