Gjest Østfold-80 Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Trenger vel ikke det,test når du føler for det. Mange som får riktig svar noen dager før ikm,men 100% sikkert svar får du ved uteblitt mens self.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Er bare det at jeg fikk negativt svar på morgenen den dagen jeg forventet mens. Nå 3 dager senere har jeg fortsatt ikke fått. Har hatt regelmessig mens i mange år... Anonymous poster hash: 0d4bd...d1c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Ta en test nå :-) Anonymous poster hash: b9438...33f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Har ingen test i hus, må kjøpe clearblue i morgen...lurer på om den er mest troverdig. Anonymous poster hash: 0d4bd...d1c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Om du har en EL test liggende kan du prøve med den. Jeg fikk positivt utslag på den da jeg var gravid. Anonymous poster hash: dc58c...0fd
Gemini77 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Mange befruktede egg som går dukken når menstruasjonen skal komme. Den fasen er kritisk da hormonnivåene må være høye nok til å stoppe at kroppen setter igang en menstruasjon. Hvis man venter med å teste til mensen er uteblitt så hadde nok mange sluppet skuffelsen av å "miste". Vi kvinner får nok flere befruktede egg gjennom et langt liv enn vi vet om. Sett bort i fra det så kan man teste akkurat når det passer men ta i betraktning at et negativt svar ikke trenger å bety at man ikke er gravid hvis man tester tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå