Gå til innhold

Lurt å vente med å teste noen dager etter IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0d4bd...d1c

Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

Trenger vel ikke det,test når du føler for det. Mange som får riktig svar noen dager før ikm,men 100% sikkert svar får du ved uteblitt mens self.:)

Skrevet

Er bare det at jeg fikk negativt svar på morgenen den dagen jeg forventet mens. Nå 3 dager senere har jeg fortsatt ikke fått. Har hatt regelmessig mens i mange år...

Skrevet

Ta en test nå :-)

Anonymous poster hash: b9438...33f

Skrevet

Har ingen test i hus, må kjøpe clearblue i morgen...lurer på om den er mest troverdig.

Skrevet

Om du har en EL test liggende kan du prøve med den. Jeg fikk positivt utslag på den da jeg var gravid.

Anonymous poster hash: dc58c...0fd

Skrevet

Mange befruktede egg som går dukken når menstruasjonen skal komme. Den fasen er kritisk da hormonnivåene må være høye nok til å stoppe at kroppen setter igang en menstruasjon. Hvis man venter med å teste til mensen er uteblitt så hadde nok mange sluppet skuffelsen av å "miste". Vi kvinner får nok flere befruktede egg gjennom et langt liv enn vi vet om.

Sett bort i fra det så kan man teste akkurat når det passer men ta i betraktning at et negativt svar ikke trenger å bety at man ikke er gravid hvis man tester tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...