Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola stråler og ikke snev av en ulldott i horisonten. Nesa settes mot Stavern og livet er herlig.

Ønsker alle kranglefanter er flott uke og at solen skinner på dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likeså! 

Selv her i regnlandet skinner sola, og det er så varmt ute at jeg faktisk måtte gå inn for å kjøle meg ned litt. Herlig! Luksusvær altså :) 

Kos deg i Stavern, ta gjerne et bad for meg også! Elva er foreløpig så kald at jeg tror jeg holder meg snilt på land (dessuten er det fullt av fiskere her). 

God sommer!

Skrevet

Har vært på stranda i flere timer i dag, har funnet ut at jeg kan å stupe selv etter mange års fravær :) Jeg og eldste har svømt ut til ei badebrygge, hoppet og stupt i det deilige vannet. Var ferskvann, så ikke like bra som saltvann. 

Skulle grille hjemmelaga burgere med chorizo, men da hadde vi stekt bort i sola. Ønsker meg parasoll på terrassen! Stekepanneburgere smakte også godt i varmen :) 

Skrevet

Vi har kost oss nok en dag på hovedøya, grillet og badet alle tre :D Lilletulla vår elsker å bade å har blitt en badenymfe allerede i alder 8 mnd :P elsker å plaske med hendene og drikke vannet :P hehe Gleder oss allerede til imorgen til nok en soldag :D

Ha en fiiiin sommer alle dibere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...