Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 I det siste så har jeg begynt å kjøpe blomster, ikke sånn plante blomster, men slik som roser, altså på stilk, vet ikke hva det heter men jeg tror dere skjønner. Jeg pleier å få med sånn liten pose med blomsterernæring som jeg heller i vannet før jeg setter i blomstene. Skal jeg da skifte vann hver dag? Eller skal jeg bare helle i nytt vann når jeg ser at det er blitt mindre? De holder seg jo ikke mer enn en uke da uansett... Men hva pleier dere å gjøre? Anonymous poster hash: f5efc...1c7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 28 visninger men ingen svar? Det er godtgjørelse! Anonymous poster hash: f5efc...1c7
bIomstre Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Når man har hatt holdbarhetsmiddel i skal det ikke være nødvendig å skifte. Men alle blader under vannivå må være fjernet. Etterfylle med kaldt vann. Å la de stå så kjølig som mulig om natta (samt når man ikke er hjemme) forlenger holdbarheten. Det heter avskårne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå