Gå til innhold

Kjeder meg så om kveldene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere andre på på kveldstid?

Anonymous poster hash: d8f96...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg maler møbler når jeg får lyst til det, akkurat nå syr jeg (dynetrekk til babyen min, så enkelt at til og med jeg får det til!!), så surfer jeg litt, ser på tv,drikker kaffe, leser blader , litt husarbeid noen ganger og går og bærer på min allerede nevnte baby... :)

Anonymous poster hash: 022d2...0ee
Skrevet

Jeg leser litt, surfer litt, ser en serie/film, baker... Vasker akvariet, børster hunden.... 

Anonymous poster hash: 895a7...a49
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg tror det må være minst 25 år siden jeg kjedet meg sist...

Når kvelden kommer, og det blir stille i huset, så bare nyter jeg. Det er bare så deilig! Etter jobb, med full fart og masse å gjøre, middag, fritidsaktiviteter, kveldsmat og legging - puh, så fantastisk godt det er når det blir rolig! Da bruker jeg resten av kvelden til å jobbe mer, lese avisen, surfe rundt på nettet og spille f.eks. Wordfeud. Kjeder meg gjør jeg i alle fall ikke! Og skulle jeg kjenne på at en kveld skulle anta noe som kunne ligne på å være kjedelig, så finner jeg et blad eller en bok før søvnen tar meg. 

For å være ærlig, så skjønner jeg ikke helt at det går an å kjede seg i voksen alder! Men klart, det er meg... ;-)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Klart man kan kjede seg selv om man er voksen.. Ikke alle elsker WF, tv, eller avslapping.. Noen vil kanskje finne på noe også.

Selv er jeg helt rå på å kjede meg. Liker det faktisk.

Skrevet

Jeg rydder, vasker, maler, leser, luker, hekler, studerer, ringer noen, surfer på nett, ser på tv, vasker klær.... Foreksempel. Alltid noe å gjøre!

Skrevet

Tiden mellom kl 21 og 23 skulle vart et par timer ekstra ;-) Da leser jeg, rydder, ser tv, er på DiB, forbereder undervisning(ikke i ferien da), spiser litt i fred og ro, luker i Hagen, syr, husarbeid, ja, nei, jeg rekker iallfall ikke kjede eg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...