Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Men jeg kunne ikke se noe, ville helst ikke se heller, men måtte jo siden jeg er sykepleier fikk jeg beskjed om.. Men jeg er ikke kjent med hemoroider, kun vært med på en operasjon hvor de opererte de bort. Hva gjør man med en hemoroide da? Ser de selger ulike salver og stikkpiller på apoteket.. Anonymous poster hash: 69a83...d9e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Hemorrider kan ogsåæ være innvendige, og de kan være like vonde som utvendige. Hvorfor tror han at han har fått en hemorride? Smerter ved avføring? Det er ofte hemorrider, men han bør nok gå til legen likevel, for å få det sjekket ut. Han kan ta Scheriproct stikkpiller ved smerter, evt salve utvendig, men lurt å ta en tur til legen uansett :-) Hilsen medsøster på gastrokirurgisk avdeling :-) Anonymous poster hash: 6f4f6...abe
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Han kan bruke isbitter som man legger mellom rumpeballene. Var den behandlingen jeg fikk da jeg hadde født, og det funket som akuttbehandling. Fikk senere utskrevet en stikkpillekur som jeg skulle ta og som virket godt.. Anonymous poster hash: bd420...2be
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Den må nok være innvendig, men han går aldri til lege med dette her, så prøver nok noen stikkpiller fra apoteket først. Er det noen som er bedre enn andre? Anonymous poster hash: 69a83...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå