Gå til innhold

Kan dere flotte jenter hjelpe meg?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med valg av vogn? Jeg står mellom emmaljunga nitro eller city cross.

Har dere erfaringer å komme med? :) tar i mot alt av erfaringer mot og for :)

Anonymous poster hash: 81971...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Emmaljunga sine best, for de er skikkelig romslig, godt polstret og slitesterk. Jeg arvet min fra et familiemedlem, den er nå 15 år og fremdeles ekstremt brukbar!

Skrevet

Har bare hatt City Cross, men likte den godt. Fordi jeg var bekkenløs ville jeg likevel heller ha noe med svingbart forhjul. Den var også litt lav til meg (er 1,75). Ellers en god og praktisk vogn.

Anonymous poster hash: f323e...c31
Skrevet

Ja, for jeg heller veldige mot nitro siden den har svingbare hjul, men hvordan er den på vinterføre?:)

Skrevet

Ja, for jeg heller veldige mot nitro siden den har svingbare hjul, men hvordan er den på vinterføre?:)Anonymous poster hash: 81971...97b

Den funker nok ikke så godt på vinterføre, men du kan kjøpe store fremhjul til den som ekstra utstyr -da funker den supert.

Så av nitro og city cross så ville jeg valgt nitro med vinterhjul :)

Skrevet

Jeg liker Emmaljunga sine best, for de er skikkelig romslig, godt polstret og slitesterk. Jeg arvet min fra et familiemedlem, den er nå 15 år og fremdeles ekstremt brukbar!

Hæ? Begge hun nevner er jo Emmaljunga vogner. 

Skrevet

Ja hørte at det gikk an å kjøe ekstrahjul, men vinteren i Bergen er ikke akkurat så voldsom at det gjør noe særlig :) men tusen takk for svar, da blir det nok nitro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...