Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Kan jeg vaske bikinier i vaskemaskinen? Da tenker jeg å ikke koke dem da, men sånn kort program? Eller bør jeg vaske de for hånd? Takker for svar. Anonymous poster hash: da831...9fb
Gjest Lagå Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Alltid kasta de inn i maskina med badebukser og håndkler og annet undertøy
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Er det ikke vaskelapp inni den? Jeg følger den. Anonymous poster hash: c72fa...5bd
fikas Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei
Appelsinpiken Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Hiver bikinien i vaska på 60 grader. Vil ha den ren
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Hiver bikinien i vaska på 60 grader. Vil ha den ren Hvis jeg gjør det med mine, så blir de missfarget, de er oransje, brune, svarte... tror jeg vasker de på håndvask med Milo i vaskemaskinen. Anonymous poster hash: da831...9fb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Glemte å si takk for svar alle sammen. Anonymous poster hash: da831...9fb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei Undertøy blir ikke tent på mindre enn 60 grader! Anonymous poster hash: 61f27...837
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Rent skulle det stå Anonymous poster hash: 61f27...837
fikas Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei Undertøy blir ikke tent på mindre enn 60 grader! Anonymous poster hash: 61f27...837 I denne sammenheng så mener jeg bh/bikini- burde spesifisert det. Det blir absolutt rent i håndvask! Truser man går med dagen lang kan godt få en omgang med høyere varme
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei ÆÆÆÆSJ, dobbelt-æsj! Absolutt intet undertøy burde vaskes på den måten, det er jo å kjæle for bakteriene og gi dem optimale vekstvilkår! Huttetu. Skyll munnen straks, og begynn å vaske trusene dine på 60 så du får has på basilluskene.
DaTuMa Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Jeg vasker det i maskinen med vanlig tøy. Man går jo gjerne med bikinien hele dagen når man er på stranda. Blir jo det samme som om man skulle vasket trusa for hånd. Det er det da ingen som gjør? Æsj. Vask det i maskinen på vanlig program!
fikas Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei ÆÆÆÆSJ, dobbelt-æsj! Absolutt intet undertøy burde vaskes på den måten, det er jo å kjæle for bakteriene og gi dem optimale vekstvilkår! Huttetu. Skyll munnen straks, og begynn å vaske trusene dine på 60 så du får has på basilluskene. Ro ned nerva og les hele tråden bh og bikini kan fint vaskes på håndvask. Og mine dyre bher og bikinier kommer ikke til å få oppleve kokvask - ever. Det har jeg rett og slett ikke råd til. Underbukser blir kokt - så du kan ta det helt med ro. (Bikini går jeg med kun når jeg bader fordi jeg fort blir syk av å gå i vått tøy, så går ikke med den hele dagen heller) Endret 23. juli 2013 av fikas
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Kan jeg vaske bikinier i vaskemaskinen? Da tenker jeg å ikke koke dem da, men sånn kort program? Eller bør jeg vaske de for hånd? Takker for svar. Anonymous poster hash: da831...9fb Vasker badetøy på 40 grader jeg. Som regel på hurtigprogram. Endret 23. juli 2013 av Kari Mari
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei ÆÆÆÆSJ, dobbelt-æsj! Absolutt intet undertøy burde vaskes på den måten, det er jo å kjæle for bakteriene og gi dem optimale vekstvilkår! Huttetu. Skyll munnen straks, og begynn å vaske trusene dine på 60 så du får has på basilluskene. Ro ned nerva og les hele tråden bh og bikini kan fint vaskes på håndvask. Og mine dyre bher og bikinier kommer ikke til å få oppleve kokvask - ever. Det har jeg rett og slett ikke råd til. Underbukser blir kokt - så du kan ta det helt med ro. (Bikini går jeg med kun når jeg bader fordi jeg fort blir syk av å gå i vått tøy, så går ikke med den hele dagen heller) ...hvorfor kjøper du ting som ikke tåler å bli rene, da? Det har i alle fall ikke JEG råd til. Håper de ikke puttes sammen med barnetøy.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Jeg spurte egentlig om bikini overdel ikke truse. Er ikke i bikini hele dagen heller, tar den på i ettermiddag for å få sol på kroppen, ikke bikinitruse, jeg har da på meg vanlig truse. Takk for svar, bikiniene er vasket og klar til bruk Anonymous poster hash: da831...9fb
fikas Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Alt undertøy burde vaskes på håndvaskprogram og med milo for best holdbarhet. Vet det er mange 'syndere'. Men jo - vask i vei ÆÆÆÆSJ, dobbelt-æsj! Absolutt intet undertøy burde vaskes på den måten, det er jo å kjæle for bakteriene og gi dem optimale vekstvilkår! Huttetu. Skyll munnen straks, og begynn å vaske trusene dine på 60 så du får has på basilluskene. Ro ned nerva og les hele tråden bh og bikini kan fint vaskes på håndvask. Og mine dyre bher og bikinier kommer ikke til å få oppleve kokvask - ever. Det har jeg rett og slett ikke råd til. Underbukser blir kokt - så du kan ta det helt med ro. (Bikini går jeg med kun når jeg bader fordi jeg fort blir syk av å gå i vått tøy, så går ikke med den hele dagen heller)...hvorfor kjøper du ting som ikke tåler å bli rene, da? Det har i alle fall ikke JEG råd til. Håper de ikke puttes sammen med barnetøy. Det kan jo ha litt med ukurant str å gjøre!? Kjedebutikkene har ikke akkurat et veldig utvalg i størrelser og da blir det gjerne litt dyrere. For at du skal få ro i sjelen så kan jeg informere om at jeg heller ikke vasker babytøy på håndvask, så bh/bikini og andre sartere plagg blir vasket for seg selv. Hvorfor skulle ikke bh/bikini bli rent på håndvask i maskin når det faktisk også blir rent ved å håndvaske for hånd? Hysteri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå