Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Vi skal kjøpe nettbrett. Vanlig bruk vil jeg tro, og toåringen kan få bruke det litt også med hjelp fra oss. Hvilket bør vi kjøpe? Ikke viktig for oss å ha eget abonement på det slik at det har nett tilgang uten at vi er hjemme der det er WI FI, tror jeg... Anonymous poster hash: dd0c8...03e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har en iPad2 men er ikke fornøyd. Den duger ikke til mitt bruk. Bruker en del nettsider som krever flash, samt at jeg har behov for å kunne bruke minnekort fra kamera og usb-pinne, noe iPaden ikke støtter. Samsung sitt virker bedre.. Jeg hadde ikke gått for Microsoft sitt pga. det finnes så få app'er på den plattformen. Kommer litt ann på hva dere skal bruke den til. Anonymous poster hash: 12436...c64
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Har Acer Iconia A500 og er veldig godt fornøyd. Liker Android-plattformen, jeg da. Nå er jo denne et par år gammel, og sikkert utdatert, men funker som tusan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå