Gå til innhold

For H.......! Tror jeg et gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Selv skulle vi ha "bare" to barn, men her sitter jeg som 5-barnsmor med 3 års mellomrom. Ett sett trillinger, så kom det tvillinger! Skal love deg at jeg var frustrert og ute av meg i begynnelsen, men så begynte jeg å tenke på hvor heldige vi var som faktisk fikk denne gaven. Har vært og er enda veldig heftig, men man finner sine rutiner på ting :) Det meste går- sålenge man vil det skal gå!

Masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for, men morsomt at dere endelig klarte å få det til på egenhånd :)

Anonymous poster hash: e6f20...b88
Skrevet

Gratulerer og lykke til fremover, uansett hvilket valg dere tar! Det er jo egentlig helt utrolig! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Wow! Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Hadde jeg aldri orka, stakkars deg... Lykke til uansett hva dere gjør. Men høres ut som om dere har mer enn nok med de barna dere allerede har satt til verden. Husk at alle skal følges opp også. Call me a bitch men dette bestemmer DERE, dere vet selv hvor god økonomi dere har, hvor mye energi dere har og hvor mye de barna dere allerede har krever av dere. Her hadde det definitivt blitt abort om jeg ble gravid igjen og vi har to barn på 0 og 2 år.

Anonymous poster hash: 32802...a0c
Skrevet

Gratulerer! Selv skulle vi ha "bare" to barn, men her sitter jeg som 5-barnsmor med 3 års mellomrom. Ett sett trillinger, så kom det tvillinger! Skal love deg at jeg var frustrert og ute av meg i begynnelsen, men så begynte jeg å tenke på hvor heldige vi var som faktisk fikk denne gaven. Har vært og er enda veldig heftig, men man finner sine rutiner på ting :) Det meste går- sålenge man vil det skal gå!

Masse lykke til uansett hva du bestemmer deg for, men morsomt at dere endelig klarte å få det til på egenhånd :)

Wow, imponerende! Er alle "hjemmelagede"? Hos meg holder det lenge med tvillinger+1, men all ære til dere. Lykke til TS!

Skrevet

Wow, imponerende! Er alle "hjemmelagede"? Hos meg holder det lenge med tvillinger+1, men all ære til dere. Lykke til TS!

Alle er "made in mom by dad", så er ekte vare hele gjengen:P

Hadde aldri i havet trodd at det var mulig, hva er sannsynligheten?! Etter mange samtaler med både familie og venner valgte vi å beholde, siden vi har et godt og trygt nettverk rundt oss som vi vet stiller opp. Har også en god økonomi og plass nok, så var mest energien og oppfølging vi måtte tenke på. 

Har gått over all forventning, selv om det er noen dager jeg bare vil rømme langt langt vekk. De største begynner på skolen og de minste er nå i trassalder. Så finnes ikke et stille øyeblikk i dette huset, men de herder hverandre godt med både krangling og utfordringer. 

Men heldigvis har de mye glede av hverandre, og jeg kommer ALDRI til å angre på valget vi tok :) Kunne ikke tenkt meg ett liv uten noen av dem, selv om noen krever mer enn andre. Men slik vil det alltid være, barn er barn :) 

Og de skal få være barn mens de er små! Barna har vi bare til låns, plutselig er de flyttet hjemmefra og da kommer det til å bli stille i fjøset! Selv om jeg er sliten og lei, gruer jeg meg til den dagen de skal flytte :P haha

Skrevet

Alle er "made in mom by dad", så er ekte vare hele gjengen:P

Hadde aldri i havet trodd at det var mulig, hva er sannsynligheten?! Etter mange samtaler med både familie og venner valgte vi å beholde, siden vi har et godt og trygt nettverk rundt oss som vi vet stiller opp. Har også en god økonomi og plass nok, så var mest energien og oppfølging vi måtte tenke på.

Har gått over all forventning, selv om det er noen dager jeg bare vil rømme langt langt vekk. De største begynner på skolen og de minste er nå i trassalder. Så finnes ikke et stille øyeblikk i dette huset, men de herder hverandre godt med både krangling og utfordringer.

Men heldigvis har de mye glede av hverandre, og jeg kommer ALDRI til å angre på valget vi tok :) Kunne ikke tenkt meg ett liv uten noen av dem, selv om noen krever mer enn andre. Men slik vil det alltid være, barn er barn :)

Og de skal få være barn mens de er små! Barna har vi bare til låns, plutselig er de flyttet hjemmefra og da kommer det til å bli stille i fjøset! Selv om jeg er sliten og lei, gruer jeg meg til den dagen de skal flytte :P haha

Oj, må si jeg er imponert! Vi har også tvillinger, så jeg vet hvor mye jobb det er når det kommer mer enn en, selv om det ikke kan sammenliknes med din situasjon.

Vi vet ikke enda om vi skal beholde, vi har til tider vært veeeldig slitne med de vi har og jeg er mye alene da mannen reiser mye med jobben. Dessuten er jeg ikke helt ung lenger, så skrekken for at den er to der inne er jo der. Sjansen øker jo med alderen ;)

Holder dere oppdatert på hva vi velger ;)

Skal snakke i kveld når det er ro.

Herregud, dette er så sinnsykt!

Anonymous poster hash: 42f3c...078

Skrevet

Oida, gratulerer! Har selv to ivf barn:) Ja når slike under skjer, når det egentlig ikke skulle kunne skje, da tenker jeg det må være et lite mirakel i magen! Og husk at det skjer mye de neste mnd i utvikling på de du har fra før, for hver mnd de blir eldre, blir det jo hakket lettere. Og dessuten er du allerede midt oppi småbarnslivet, er jo ikke sikkert det blir så mye mer slitsomt med en til:) Plass og overskudd ordner seg nok etterhvert, vi er skrudd sammen slik at vi får til det vi må få til, selv om det sikkert ikke føles som en ønskesituasjon nå!

Men dette er det såklart bare dere som bestemmer, men jeg tenker jo selv at når man har vært gjennom det vi har for å få barn, så er det nok ikke lett å ta et valg om å ikke beholde heller.

Lykke til med avgjørelsen.

Anonymous poster hash: fc01e...f3d
Skrevet

La det synke inn, det tar nok litt tid :) men dette blir nok bra! Gratulerer så mye :)

Skrevet

Et sant mareritt i mine øyne, men lykke til uansett hva dere bestemmer dere for :)

Anonymous poster hash: 54b9f...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...