Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Noen som kan anbefale meg en mobil? Jeg vil kjøpe meg ny, men er så usikker på hva jeg skal velge. Har tenkt på enten Sony Xperia Z, Samsung galaxy s4 eller Iphone 5, har dere noen erfaringer + og - med disse, så setter jeg pris på tilbakemelding Anonymous poster hash: cfc15...981
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har hatt en Xperia Arc S, en Iphone 3g og nå har jeg en Galaxy S2. Den mobilen jeg er mest fornøyd med er Galaxyen Anonymous poster hash: 7c231...194
skjotta Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 mannen har experia Z og jeg har galaxy 3. hans er bedre å skrive/taste på enn min, men liker design og skjerm mye bedre på min enn på hans. menyer og sånt er ganske likt egentlig. hans er mer "solid" enn min... jeg har klart å få sprekk i skjermen min :-( kameraet på hans er sinnsykt bra! alle jeg kjenner med Iphone har trøbbel med dem, samme hvilket nummer de har.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har galaxy og er superfornøyd Anonymous poster hash: c83f6...71a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 jeg har lest mye om disse og kom fram til at Xperian passet meg best pga kamera. Men nå har jeg valgt å kjøpe min brors brukte iphone4 til en billig penge i stedet;P har jo gode kameraer fra før... Anonymous poster hash: 35c82...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå