Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hva er galt med meg? Jeg har alt du kan drømme om. Kjekk og snill mann, hus, barn, utdannelse og grei jobb. Jeg burde jo være helt i skyene. Sannheten er at jeg føler så låst. Drømmer om å reise, oppleve verden, lære språk, seile, matkurs i utlandet. You name it. Hater å være husmor, rydde, bake, vaske. Jeg kjeder meg hvert eneste dag og har full panikk fordi jeg føler meg gammel og redd jeg aldri kommer til å gjøre annet enn å reise på jobb, lage middag og vaske hus. Burde fått en på trynet, bortskjemt nordmann.. Anonymous poster hash: f8fce...c46
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Du er aldeles ingen forferdelig person som har disse følelsene. Kjære deg, det skal nok litt mer til enn som så Når det er sagt, så er det faktisk ikke alle som er ment å leve et a4 liv. Du er ung enda, og har mye tid på deg for å få gjort alt du vil. Du kan reise, lære språk, seile osv NÅ om du vil..med eller uten mann og barn. Jeg sier ikke du skal skille deg, altså..men man har lov å prioritere seg selv.. og om du reiser bort en helg eller en uke i ny og ne burde være helt innafor Snakk med mannen din om det, kanakje han har akkurat de samme tankene som deg, og at dere pga en litt vanskelig samtale vil få mange herluge eventyr sammen!? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Kanskje du kan studere noe samlingsbasert? Jeg skal i gang med et nytt kurs nå, det er 3-årig og innebærer at jeg drar på 6 samlinger i året i København. Mannen støtter meg, og jeg har råd til det. Kan jo ikke forlate mann, barn og jobb heller, men på denne måten får jeg urbane blaff i storbyen, får lære noe nytt og føler at jeg er i bevegelse. Anonymous poster hash: 2fc34...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå