Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk fyr som jeg kommer til å ha ett avstandsfothold til i ca 1 år. Vi er begge forelsket og har kjet hverandre i flere år, men vi bor dessverre langt fra hverandre, jeg bor i Lofoten, jeg er født og oppvokst her og jeg er slik som de fleste i bygda mi, går normalt kledd kan ha ett litt grovere språk, men jeg er ei glad og optimistisk jente som ikke er redd for å få møkk under fingrene, akkurat nå jobber jeg som Lakserøkter og det blir sett på som ett manneyrke siden vi faktisk er bare 4 kvinner som jobber innenfor dette i hele norge. Når det er sagt så er kjæresten min mere lik meg i klesstil interesser osv, men nå er jo han en bygutt og han har veldig mange venner som er veldig opptatt av å kle seg bra HELE tiden, klart at jeg kan pynte meg til fest og til andre spesielle anledninger, men jeg ser helt normal ut i klesstilen til vanlig, nå ble det mye babbel her, men jeg er litt nervød for at hans venner skal syns at jeg er sjuskete, venninnene hannes er ekstremt shoppinggale og veldig nøye på hvordan de ser ut, kjæresten min har eb bestekompis som er ganske rik og han kommer opprinnelig fra dubai så der kler de seg ganske pent i hverdagen og skal de ut å spise så er det normalt at jentene går i kjole eller skjørt, jeg hater begge delene, hvordan skal jeg få til dette? jeg er opptatt av at andre skal like meg for den jeg er, men når jeg må omgåes mennesker som er så forskjellig fra meg selv så kan jeg ikke unngå å bli litt bekymret for at de skal syns at jeg ser sjuskete ut, jeg er også litt overvektig og passer dermed ikke kjoler, jeg ser at han bare har venninner som er syltynne og går så pent kledd, men det er det han liker med meg, jeg er annerledes enn det han er vandt med og det liker han veldig godt sier han, og det er jeg jo glad for, nei huff, ble mye tull her, men håper noen orker å svare på det om de skjønner hva jeg skriver Anonymous poster hash: c999a...1d2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Du sier det jo selv; du har kjent ham lenge, han liker deg sånn som du er og det at du er litt annerledes enn de han omgåes til daglig er akkurat grunnen til at han falt for deg. Kanskje synes han at jentene han ellers omgåes er en anelse overfladiske? Vær deg selv er mitt beste råd - veldig mange liker folk som ikke er jålete. Og at nordlendinger kanskje har litt grovere språk enn andre er også noe man er vant til og synes er ganske morsomt :-) Lykke til, og gratulerer! Anonymous poster hash: 0b1f0...636
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Takk! satt å ventet på en kommentar nå, hehe, jeg håper at det går, for det er jo ikke morsomt om partnerens venner ikke kommer overens med kjæresten men jeg skal prøve å være meg selv og se hvordan det går mine venner og mine familie elsket ham og de kunne ikke slutte å grave å spørre å vise sin interesse for oss, foreldrene hans gleder seg masse til å møte meg, vi har ikke fått tid til det enda, men det blir nok morsomt Anonymous poster hash: c999a...1d2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Gratulerer med verdens lengste setning! Utrolig å klare å skrive så mye med kun ETT punktum. Som svar på spørsmålet ditt, han har forelsket seg i deg og den du er. Fortsett med å vær deg selv og så kan du jo legge litt innsats i garderoben din hvis DU syns det er viktig. Man skal ikke nedvurdere selvtilliten det å føle seg bra gir. Anonymous poster hash: 34d6f...163
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Utrolig at du la merke til det, slike ting blir vel lett oppdaget her inne. Anonymous poster hash: c999a...1d2
DaTuMa Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har aldri vært noen jålejente. Går i olabukse og tskjorte både hjemme, på jobb og på byen. Bruker så og si aldri sminke. Kanskje maskara hvis jeg skal på fest Gutta som har forelsket seg i meg har jo likt meg for nettopp pga at jeg ikke er jålete. Slapp av og stol på at det er deg han liker, fordi du er sånn som du er
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Syns du selv at du kler det sjuskete? Jeg bare tenker siden du skriver at du ikke vil bli oppfattet slik. Hvis det var meg ville jeg droppet joggebukse til fordel for en dongeribukse i bgynnelsen iallefall. Slik at jeg følte meg ordentlig og vel mår jeg hilste på hans familie og venner. Men du må for all del være deg selv! Snakk slik som du snakker og vær deg selv Jeg liker ikke å pynte meg i det hele tatt. Haaater besøk med svigers hvor det kreves pynting. I mine øyner er de stiv pynta når de pynter seg litt. Mens jeg sverger til bukser og topper til nød en sjorte eller bluse, så er de så opp dolla at jeg føler meg som den dotten vedsiden av dem. Men, kler jeg meg i deres kategori pyntet så føler jeg meg iallefall teit. Jeg er som jeg er og stilen min kalles sporty Anonymous poster hash: 80ed0...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå