Gå til innhold

Kommer for fort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli desperat! Mannen kommer alltid etter noen sekunder. Rekker sjeldent å få orgasme..

Dildo, fingre og vibrator da jeg ikke tenner på det i det hele tatt.

Syns det er deilig med oralsex - noe mannen min syns er ekkelt.

Tips? Takk på forhånd.

Anonymous poster hash: 62203...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en eks som ikke likte oralsex. Han ble fort eks for å si det slik. Nå har jeg en mann som elsker oralsex. Han tennes veldig av lukten og smaken. Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt.

Synes det blir feil når mannfolk tror dama er et hull som er der for hans tilfredsstillelse og ikke gjør noe for at dama skal få nytelse.

Anonymous poster hash: 30cda...3bc

Skrevet

Min mann kommer også fort. Riktignok ikke etter noen sekunder, men allikevel. Heldigvis liker han ikke at det kun er han som får nytelse og han elsker å både gi å få oralsex så selv om han kommer fort så får jeg alltid minimum en orgasme! Jeg hadde nok ikke vært så lenge sammen med en som bare tenkte på egen nytelse i sengen.

Anonymous poster hash: 5d85f...ccd

Skrevet

Herregud, han må da lære å knipe... Det gjorde min, og vi har nå et fantastisk sexliv.

Anonymous poster hash: 554e5...d5b
Skrevet

Hva med å ta en runk først?

Skrevet

Vel, sjeldent han får stå to ganger i løpet av en økt, eller dag for å si det sånn! Har kun hatt sex "2" ganger i løpet av en dag, og det begynner å bli en stund siden.

Han blir fort sliten, noe han mener er fordi han har lagt på seg og trener lite.

Kjip situasjon !

Skrevet

Vel, sjeldent han får stå to ganger i løpet av en økt, eller dag for å si det sånn! Har kun hatt sex "2" ganger i løpet av en dag, og det begynner å bli en stund siden.

Han blir fort sliten, noe han mener er fordi han har lagt på seg og trener lite.

Kjip situasjon !

Da bør han vel begynne å trene og slanke seg + gi deg orgasme før han får.

Anonymous poster hash: 1e109...73b

Skrevet

Han må øve seg på å holde igjen! Og komme over motforestillingene sine mot oralsex. Kanskje dere kan øve sammen? Du gir han oralsex mens han øver på å holde igjen og så kan han gi deg deilige orgasmer med munnen :)

Uansett så må dere snakke sammen om problemet :)

Skrevet

Kjip situasjon !

Da hadde jeg stengt hula.

Anonymous poster hash: 87903...e6f

Skrevet

Ingen samleie før du har fått din orgasme ;)

Han får jobbe med fingre, tunge osv til det går for deg, da kan han få sin...

Anonymous poster hash: 56846...1d1
Skrevet

Det går faktisk an å få hjelp hos lege.

Anonymous poster hash: b7290...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...