Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Mannen min knakk ryggen i en arbeidsulykke i 2009. Da hadde vi en gutt på 6mnd. I ettertid har han hatt mye smerter, men han kan gå og stå. Han måtte også omskolere seg, han er ferdig med skolen om 1år. Så ting gikk bra til slutt Har tenkt mye på hvordan jeg skulle ha klart meg hvis han har blitt lam. Vet ikke om jeg hadde klart et helt liv sammen med en lam mann. Føler meg så egoistisk og slem når jeg tenker dette. Men, ingen flere jakt og fjellturer sammen, hjemmesykepleie?, alt skal tilrettelegges, ingen flere barn? Jeg var da 20år. Tror dere at dere har klart et helt liv sammen med en mann som er lam, fra nakken og ned kanskje? Vet ikke hvor mange år jeg har klart dette. Føler meg fæl! Og er evig takknemlig for at alt gikk bra med mannen min ♡ Vi skal være glad for at vi ikke vet hva morgendagen bringer. Anonymous poster hash: e3e9c...823
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Vi har snakket litt om hvis noe skulle skje med en av oss. Hvis den ene blir såpass pleietrengende at det går utover livskvaliteten til den andre og barna så skiller vi oss. Begge to jobber i helsevesenet og har sett en del. Man vet aldri hvordan man reagerer i en sånn situasjon, og det kan være man ikke klarer å gå selvom man "får lov". Nå anser jeg vel ikke lam som så veldig ille, man kan ha et fint liv som lam bar man får bygget om huset og sånn. Men det er umulig å vite hvordan situasjonen blir. Vi har mer tenkt på hvis man blir mr skadet enn det, at man blir sengeliggende på et sykehjem e.l. Kall oss gjerne kyniske, men vi er ihvertfall enige om det. Vi vil skape et best mulig liv for alle sammen, spesielt barna. Som sagt, umulig å vite om man faktisk velger å gå hvis noe sånt skulle skjedd. Håper aldri vi finner det ut heller. Anonymous poster hash: d1a14...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå