Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hei.Kor anbefaler dere å kjøpe sykkel til 3-åring / kor har dere kjøpt? Tenker da på xxl sport, g-sport, obs, biltema osv. Anonymous poster hash: cb0a8...3a4
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Ikke Biltema ihvertfall. Kjøpte en derfra som datt fra hverandre del for del nærmest fra dag en. Hadde kjøpt på en sportsbutikk. Det er jo ikke så mange hundrelappene de koster uansett.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Er du bergenser? Da ville jeg sett på sykkel butikken der med byborten og bhg vgs Anonymous poster hash: 015d4...180
Kathrine. Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Bur i Haugesund. Og tar minste str. Storebror er 5 år og skal kanskje bytte sykkel neste år, så da går det greit å kjøpe helt liten.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Bur i Haugesund. Og tar minste str. Storebror er 5 år og skal kanskje bytte sykkel neste år, så da går det greit å kjøpe helt liten. Ok , da ville jeg kjøpt på xxl Anonymous poster hash: 015d4...180
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Den aller minste blir for liten for en på 5. Vi har størrelsen etter til vår 5åring og den er egentlig for knapp nå Men vi har kjøpt på europris faktisk, og den sykkelen har vært i bruk nå på 6.året...
Kathrine. Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Den aller minste blir for liten for en på 5. Vi har størrelsen etter til vår 5åring og den er egentlig for knapp nå Men vi har kjøpt på europris faktisk, og den sykkelen har vært i bruk nå på 6.året... Storebror på 5 år har en litt større en (4-6 år?), så tenkte han på 3 år kan få ta over den når han blir 4 år, så kan 6-åringen få enda større.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Den aller minste blir for liten for en på 5. Vi har størrelsen etter til vår 5åring og den er egentlig for knapp nå Men vi har kjøpt på europris faktisk, og den sykkelen har vært i bruk nå på 6.året... STOREBROR er 5 år. Han som skal ha sykkelen er 3 år og da passer den minste helt sikkert best. Hadde også kjøpt på en sportsbutikk. Jeg prøver å kjøpe ting på spesialforretningene da jeg er litt imot alle de butikkene som selger alt fra hagemøbler til garnnøster. Anonymous poster hash: 19dfb...1e2
Kathrine. Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Den aller minste blir for liten for en på 5. Vi har størrelsen etter til vår 5åring og den er egentlig for knapp nå Men vi har kjøpt på europris faktisk, og den sykkelen har vært i bruk nå på 6.året... STOREBROR er 5 år. Han som skal ha sykkelen er 3 år og da passer den minste helt sikkert best. Hadde også kjøpt på en sportsbutikk. Jeg prøver å kjøpe ting på spesialforretningene da jeg er litt imot alle de butikkene som selger alt fra hagemøbler til garnnøster. Anonymous poster hash: 19dfb...1e2 Storebror sin sykkel er kjøpt på G-sport. Skikkelig flott sykkel, bittelitt dyr, men ville ha en god sykkel for at han skulle lære å sykle og synes det er gøy. Veit ikkje om det er derfor, men da vi skulle lære han å sykle, så bare satt han seg på og kunne det fra første stund. Lillebror er en del tøffere, så trur egentlig det er det samme kva sykkel vi velger til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå