Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Har tatt p piller hver eneste dag. Ikke vært syk med diaré eller noe. Allikevel fikk jeg positiv test i dag!! Har hatt veldig små blødninger i pausen mellom p pille brettene, men jeg har ikke tatt test før, siden jeg gikk på piller aner ikke hvor langt jeg er på vei. Vi kan ikke ha et barn til!! Mannen har nettopp gått over på aap pga langvarig skade, økonomien er dårlig, plassen er dårlig, lysten på et barn til er ufraværende osv. Hva gjør jeg nå? Sykehuset har ikke ledig time før om 2 uker, og det kan være for lenge for meg å vente fastlegen min har ikke ul på kontoret sitt, og de private gynekologene har sommerferie. Anonymous poster hash: d4430...625
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Abort Anonymous poster hash: b1e5b...665
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Sykehuset er pliktig til å ta i mot deg på akuttindikasjon, det er bare å ringe dem. Anonymous poster hash: 3bee2...0db
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Da får du henvisning til et annet sykhus hvis du må ha UL før du tar abort. Det er fritt sykhusvalg. Anonymous poster hash: df130...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå