Gå til innhold

Trampoline til 5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

5 åringen ønsker seg veldig trampoline.

Vi har IKKE plass til en stor. Finnes der mindre trampoliner enn de "alle andre har"?

Vil ha en som han kan hoppe skikkelig på og som har sikkerhetsnett.

Har bare plass til maks 1,5 m bredde

Endret av Huldra38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 1793c...9ea
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 1793c...9ea

Takk for svar - meget opplysende. Siden du vet at der finnes - har du tips til butikk? Ikke nettbutikk.

Skrevet

Det finnes, men jeg vil ikke anbefale de som er så små. Det blir som å hoppe i et trangt bur og du kan nesten ikke gjøre noe annet enn å hoppe rett opp og ned på samme sted.

Anonymous poster hash: 62757...a3b
Skrevet

Det finnes, men jeg vil ikke anbefale de som er så små. Det blir som å hoppe i et trangt bur og du kan nesten ikke gjøre noe annet enn å hoppe rett opp og ned på samme sted.

Kan så hende, men om du leser innlegget mitt, så har vi IKKE plass til stor trampoline.

Skrevet

Kan så hende, men om du leser innlegget mitt, så har vi IKKE plass til stor trampoline.

En så liten trampoline er ikke å anbefale. Da er det egentlig bedre å innse at dere ikke har plass til trampoline og heller satse på noe dere får plass til og som kan være gøy. Hva med et lekehus eller et baseng i steden?

Skrevet

En så liten trampoline er ikke å anbefale. Da er det egentlig bedre å innse at dere ikke har plass til trampoline og heller satse på noe dere får plass til og som kan være gøy. Hva med et lekehus eller et baseng i steden?

Lekehus eller basseng er uaktuelt. Vi har lekeplass rett bortenfor oss og basseng har vi heller ikke plass til. Sånt lite plaskebasseng har vi, men med vestlandsvær er ikke det ofte i bruk.  Vi har ikke store hageflekken, derfor vi ikke kan ha stor trampoline.

Skrevet

Hvorfor såå sure svar, HI??

Jammen om jeg gidder å fortelle deg om de to butikker jeg kjenner!

Anonymous poster hash: 3c2fc...d93

Skrevet

Store lekebutikker har sånne mindre trampoliner. Men jeg ser for meg at de er mest for mindre barn og at det fort blir kjedelig for en femåring når det er så trangt?

Anonymous poster hash: cef5f...f3b

Skrevet

Hvorfor såå sure svar, HI??

Jammen om jeg gidder å fortelle deg om de to butikker jeg kjenner!

Anonymous poster hash: 3c2fc...d93

Er ikke ment som sure svar. Er ment som forklaring til hvorfor jeg vil ha en LITEN trampoline. Beklager om du tolker svarene mine sure, for de er ikke ment som det. Må tydeligvis endre måten jeg skriver og snakker på, siden det blir tolket som surt.

Men trodde når jeg skreiv at jeg ikke hadde plass til en stor trampoline, så var det nok, da kom det kanskje tips om små trampoliner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...