Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror jeg har verdens beste mann! Han er så snill og omtenksom! Jeg har slitt med bekkenløsning siden tidlig i svangerskapet. Ikke vært et enkelt svangerskap for å si det sånn. Er sykmeldt 100 %. Han har en mellomlederstilling i et internasjonalt firma i Oslo, og nå i sommer er han også stedfortreder for CFO. Mye jobbing med andre ord. Han har heller ikke noe ferie i sommer, men sparer alt til baby er født for å få mest mulig tid med oss I tillegg skal vi selge leiligheten (visning helgen før termindato!) siden vi har kjøpt oss hus. Det er derfor en del oppussing og småfiksing på ting her hjemme han må ordne (maling og beise terrassen etc). Han går også alle turene med hunden vår hver dag og lager middag til meg hver dag etter jobb. Han vasker klær, henger opp og rydder. En del kvelder i uken er han flink til å ta meg med ut, men jeg må kjøres fra dør til dør da Klarer å sitte litt på cafe eller kino og sånne rolige aktiviteter. Vi prøver å kose oss så mye som mulig de siste månedene sammen uten baby også Han er aldri ute og fester, men tilbringer helgene med meg og lille hundetassen. Han treffer sjelden kompiser, men nå har jeg pushet på litt for å få han til å møte de før babyen kommer. Han sier han ikke orker å drikke lenger og går aldri på byen, men fant verdens beste alkoholfrie øl på polet her om dagen! Perfekt for han, mente han selv! Jeg må hvertfall huske på alt han har gjort for meg etter baby har kommet og formen min er (forhåpentligvis) bedre! Tenk å være gift med en så snill mann! Jeg føler meg så utrolig heldig! :wub: Noe må jeg jo finne på for å vise han at jeg setter pris på alt han gjør for meg! *tenke tenke* Dagens lille gledesutbrudd! Anonymous poster hash: 55d03...ede
Mamma`n til turbo Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Så heldig du er Han er nok også gift med en flott dame som han ikke vet hva godt han kan gjøre for Fortsett å ta godt vare på hverandre fremover i den utfordrende spedbarnstiden Ja hva kan du gjøre for han?! Iom at du er begrenset fysisk, så er det ikke så lett å diske opp med en deilig middag osv men hva med å overraske han med middag som du bestiller ? Ha alt klart til han kommer hjem etter en lang dag på jobb. Gavekort på opplevelser/butikk/massasje osv kan jo også være noe, alt ettersom hva slags type han er.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Så heldig du er Han er nok også gift med en flott dame som han ikke vet hva godt han kan gjøre for Fortsett å ta godt vare på hverandre fremover i den utfordrende spedbarnstiden Ja hva kan du gjøre for han?! Iom at du er begrenset fysisk, så er det ikke så lett å diske opp med en deilig middag osv men hva med å overraske han med middag som du bestiller ? Ha alt klart til han kommer hjem etter en lang dag på jobb. Gavekort på opplevelser/butikk/massasje osv kan jo også være noe, alt ettersom hva slags type han er. Takk for et koselig svar Det blir spennende å se hvordan det går når vi får en liten en som tar sjefsrollen, men vi må prøve å ta vare på hverandre som vi gjør nå Ja, du, det var en god ide! Takk! Jeg kan jo bestille noe god mat for han. Det er for vondt å stå lenge ved grytene nå for tiden! Matbestilling skal vi jammen få til på fredag når det er helg og han kan slappe av! Han er veldig glad i å få spa behandling, så mulig jeg får ordnet det også når om noen uker Kan ikke ta alle overraskelser på en gang Anonymous poster hash: 55d03...ede
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Nyt ham, og fortell ham ofte hvor glad du er for hans innsats og omsorg.... Husk, de tre viktigste ordene i et forhold er ikke "jeg elsker deg!" , men "takk" , "unnskyld" og JA!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Nyt ham, og fortell ham ofte hvor glad du er for hans innsats og omsorg.... Husk, de tre viktigste ordene i et forhold er ikke "jeg elsker deg!" , men "takk" , "unnskyld" og JA! Det skal jeg huske på, Pashla! Takk for godt råd! Anonymous poster hash: 55d03...ede
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Heldiggris!!!!:-)) Husk å aldri ta han for gitt! Og når formen din er bedre, gjør mye for han i hverdagen!:-) Anonymous poster hash: c8fde...7fd
LittLykkelig Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Ta godt vare på han, vis at du setter pris på han, ikke la han gjøre mer enn nødvendig og vær blid. Ville heller ikke vært vanskelig å be med på sengeaktiviteter.. Haha. Synes det er fint at du oppmuntrer han til å kose seg med kompiser. Høres ut som du vet hva du gjør
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Kan jeg spørre om når du har termin? Bare nysgjerrig :-) Anonymous poster hash: 13606...ab7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Takk for svar dere Jeg skal passe på å aldri ta han for gitt, og satser på at formen er litt bedre når baby er ute så vi kan gjøre mer sammen alle tre, og at jeg kan bidra mer med husarbeidet Har termin 12 oktober forresten! Gleder meg til baby er ute, og håper formen min blir bedre da! (prøver å holde meg unna skrekkhistorier om bekkenløsning som ikke går over og sånt...) Anonymous poster hash: 55d03...ede
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Kjekt å høre :-) Jeg har termin 15 oktober,så da er vi ca like langt som deg :-) Hilsen hun som spurte hvor langt du var på vei :-) Anonymous poster hash: 13606...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå