Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Er en jente i slutten av 20 åra. Flyttet noen år siden til et nytt sted. Uten noe nettverk. Problemet er at jeg har venner her men få med barn.. er ensomt til tider da viikke har noen å reise til så h*n har muligheten til å være med noen:/ Både for min del og hennes.. Anonymous poster hash: 00acd...621
Magia Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Opplever dessverre det samme. Det virker ofte som at folk har nok med sitt på en måte. Men jeg vet også at jeg bør være den som tar initiativet - det er mitt største problem generelt egentlig at jeg er dårlig på å ta initiativ. Har dessverre ingen råd til deg
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jeg er i samme situasjon.. er kjempe sosial, men vil ikkr bare være sammen andre fordi man har barn som eneste felles interesse. Også vanskelig å komme i kontakt med foreldrene i barnehagen da jrg føler jeg ser kanskje litt ung ut og kanskje ikke som de lever a4 livet da jeg har blitt skilt og ikke lever det "perfekte" livet som de andre foreldrene gjør
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Vi har blitt kjent med flere familier ved å invitere med barn hjem fra barnehagen og så invitere foreldre på en kopp kaffe og slikt ved henting. Det hjelper å være proaktiv - forbausende mange er interesserte i å være med på grilling/lekeplass/hytta osv. når man spør. Anonymous poster hash: 2b33e...586
MrsMilla Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Er en jente i slutten av 20 åra. Flyttet noen år siden til et nytt sted. Uten noe nettverk. Problemet er at jeg har venner her men få med barn.. er ensomt til tider da viikke har noen å reise til så h*n har muligheten til å være med noen:/ Både for min del og hennes.. Anonymous poster hash: 00acd...621 Om du er i slutten av tjueårene, og vennene dine det samme, så skal du se at det snart blir baby-rush og fullt av småbarnsforeldre du kjenner der etterhvert :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Jeg opplever heller at det er mye enklere å bli kjent med nye folk når vi har barn som går i barnehage eller skole sammen. Inviter noen på spontan middag eller grilling noen ganger så er det sikkert noen som har lyst. Anonymous poster hash: dc20e...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå