Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg lurer så på hvilken modell dette er, men finner ikke ut av det...Dette irriterer meg voldsomt! Men det går kanskje ikke an å finne ut av?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Skjønner ikke hvorfor det blir feil vei...
Sint naken biltyv Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Uansett hvilken årsmodell det skulle være kan du fortsatt heve kjøpet. Om den bare er ett år gammel så spiller ikke det noen rolle. Du er fortsatt blitt lurt pga vognens tilstand!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Uansett hvilken årsmodell det skulle være kan du fortsatt heve kjøpet. Om den bare er ett år gammel så spiller ikke det noen rolle. Du er fortsatt blitt lurt pga vognens tilstand! Ok, takk for svar. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal gå frem nå, de sa at de skulle på ferie...men jeg må jo bare sende dem en mail. Var bare litt usikker på hvordan jeg skulle skrive det, og hadde jeg kunnet slå i bordet med at jeg kan vise til at vogna er eldre enn de sier, så hadde jeg i hvertfall hatt et godt argument på at de har gitt uriktige opplysninger. For som noen her sa i den forrige tråden, det er jo forskjellig hva folk legger i begrep som "i god stand"...men dette er bare for drøyt, så jeg må i hvertfall prøve.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Send Mail til produsent? Det var ikke dumt! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå