Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Evt for hva? Og hva er vanlige ting å gå dit for? Bare problemer hos barnet eller kan det være hos mor også (som har konsekvenser for barnet selvsagt)? Jeg er litt overhysterisk og er redd for at barnet tar skade av at jeg er stresset og i overkant redd for hva som kan skje med barnet. Blir barnet litt kvalm er jeg redd for alvorlige konsekvenser (oppkast, diare, dehydrering osv) med en gang og blir veldig engstelig. Dette er jo ikke bra for barna, men er det noe å ta opp med psykologen på helsestasjonen? Anonymous poster hash: 576bd...2cf
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Hvor gammelt er barnet? Hvis det er så lite at dere fortsatt går på hyppige kontroller kan du jo ta det opp med helsesøster på neste kontroll og høre hva hun sier? Det er ofte et godt sted å begynne. Selv har jeg utviklet sosial angst etter fødsel og tok det opp på kontrollen til småen. Ble sendt til legen som ikke gjorde noe og på neste kontroll booket helsesøster meg inn hos psykolog. Det er slitsomt med slik krisemaksimering hele tiden, det kan nok være godt å få snakket med noen, om ikke andre enn helsesøster. Om om barnet er eldre enn "baby" så kan du helt sikkert ta kontakt med helsestasjonen likevel :-) Anonymous poster hash: 42fe4...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå