frk Nilsen Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Batteriene går alltid ut i løpet av ferien Aldri i verden om jeg bytter til en gammeldags! Siden jeg ikke vet om jeg har fått masse feriekilo etter fråtsing i Danmark så velger jeg å leve i uvitenhet en stund til
ms.Pond Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Du husker vel at kalorier du får i deg i selskap med andre ikke teller? Jeg mener også bestemt det var noe med at sola forbrant så mange kalorier at de ikke skulle telles i finværet heller. Noe jeg er usigelig glad for siden vi ENDELIG fikk en solskinnsdag her, og det har gått hardt på både is og grillmat
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2013 Stemmer det! Har vært utsatt for masse sol, så strengt tatt burde jeg være ei sylfide nå. Spiste tross alt en is i sola i dag og
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 For mye sol gjør at du går i minus!!! Det kan gå opp i opp hvis du legger på litt ekstra sommerkosemat. Har sjekket og det stemmer på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå