Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jente eller gutt? Navneforslag? Anonymous poster hash: ed9cf...525
Serepta Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Er egentlig glad for at det ikke ble kringkastet for en hel verden da jeg skulle føde.
☆☆☆ Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Medan andre må vente i fleire månader til med å bli ferdig med graviditeten Synes ei jente bør heite noko med Diana. Og Elizabeth blir sikkert ein del av namnet. George og Edward er tradisjonsrike kongenamn (og høgt regentnummer er viktig har eg skjønt).
petite fleur Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Er egentlig glad for at det ikke ble kringkastet for en hel verden da jeg skulle føde. Samme her, spesielt siden jeg var helt fucka opp de første 4-5 dagene etterpå. Men all lykke til Kate
aanonym Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Victoria ville kanskje vært et naturlig navn, men da kunne man risikere to dronning Victoria i Europa, det blir kanskje feil.
Musemorbr / Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Uffda, kjipt bursdagsdato, da! Hvorfor det? Sorg og glede går hånd i hånd her i livet, så jeg synes bare det er bra at det dukker opp noe fint på denne dagen Og desuten, hvis vi leter i alle verdens land finner vi sikkert en eller annen tragedie hver måned. Denne datoen er av mindre betydning i England, akkurat som andre lands tragedier ikke gjør at vi oppretter sørgedager her i landet.
Musemorbr / Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tipper at de følger trenden med et nytt og moderne fornavn, etterfulgt av Diana og et par tradisjonsrike dronningnavn. Hvis det blir gutt aner jeg ikke.
SameSara Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Hun har allerede innrømt at det blir en jente. "I`ll save this for my d....I mean my baby" sa hun en gang
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Uffda, kjipt bursdagsdato, da! Kjip? Pga ABB? Nei- dagen i dag er like fin å bli født på som alle andre dager. Ble selv tante i dag tidlig- ingen tenker stakkars barn. Blir mange datoer å unngå hvis dødsfall, massakre, kriser osv skal være med i tellingen. Anonymous poster hash: 67afc...e2b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Stakkars henne som ikke engang får føde i fred. Anonymous poster hash: 1d444...541
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Uffda, kjipt bursdagsdato, da! Har du oversikt over at dine barn ikke er født på dager hvor tragedier har foregått i et eller annet land på verdensbasis? Å, sier du at du ikke husker datoen for maratonbomben i Boston, for kollaps av kjøpesenteret/fabrikken i Bangladesh, dagen for skolemassakren i Finland? Nei, det gjelder nok alle andre som ikke er norske angående 22.juli også. Anonymous poster hash: 163eb...312
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Uffda, kjipt bursdagsdato, da! Haha, det må være noe av det dummeste jeg har hørt! Tror du 22. juli er en INTERnasjonal sørgedag? Ville du blitt kjempe lei deg dersom du fødte den 21. desember? Ikke? For det er faktisk dagen 270 (!!!!) mennesker døde i Lockerbie tragedien! Anonymous poster hash: 73ee6...259
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Datoen er helt grei den. Barnet selv vil alltid vokse opp og tenke at det er sin dag. Hva som skjedde på datoen i et annet land er irrelevant. Jeg er forresten selv født på datoen da krigen startet. Min mann har fødselsdag 11/9. Vi blir ikke lei oss på bursdagen allikevel. Slike dager er kjipt for de involverte og pårørende, men resten av verden lever videre. Anonymous poster hash: 7c2d7...228
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har ikke fulgt med så mye, men var det Kate som ventet tvillinger (dte vil jo da si at hun evt har mistet ene)? Eller tar jeg helt feil? Hvem var det isåfall? Anonymous poster hash: f391f...60a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #17 Skrevet 22. juli 2013 Det blir nok en jente. Håper hun får Diana som et av mellomnavna!!! Anonymous poster hash: 0d93a...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå