Serepta Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Er det et spill / app? Lurt å skru av funksjonen som gjør at man kan kjøpe noe inne i spillet.
<3 2G <3 Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Ikke om du har kode for å betale og barnet kan den.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jeg må taste kode når jeg kjøper apper, men vil den også hindre kjøp i selve spillet? Anonymous poster hash: 091c6...6be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Om du har kode for å kjøpe apper vil den måtte brukes for kjøp i spill også. Har du iPhone? Du kan/ bør sette telefonen til å kreve kode umiddelbart. Du kan også velge å ikke tillate kjøp i spill i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Det er android. Hvordan skrur man av muligheten til å kjøpe i spill der? I selve spillet? Jeg finner ikke noe der... Jeg er visst litt evneveik på dette:) Anonymous poster hash: 091c6...6be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Det er android. Hvordan skrur man av muligheten til å kjøpe i spill der? I selve spillet? Jeg finner ikke noe der... Jeg er visst litt evneveik på dette:) Anonymous poster hash: 091c6...6be Android er jeg ikke så god på, så jeg kan ikke hjelpe deg dessverre... Men prøv å Google det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå