Gå til innhold

Giftig barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Jeg er i en veldig vanskelig situasjon føler jeg. Jeg bor akkurat nå med ei venninne og hennes familie. Ting gikk veldig bra i starten, men så begynte ting å skjære seg. Greit nok at ting gikk utover meg, men den siste tiden har det begynt å gå utover barnet mitt. Hun har dessverre vært så uheldig å få sopp i munnen som vi behandler. Men grunnet denne soppen føler jeg at folk tenker at hun er giftig. Spesielt da denne venninnen jeg bor sammen med, vesla mi får ikke lov til å leke eller være nært hennes barn. Jeg trodde det ville gå bra så lenge jeg passet på at de ikke puttet hendene i munnen på hverandre, holdt på med sine egne leker uten å dele dem før jeg vet 100% sikkert at hun er soppfri igjen. Er det galt av meg å føle at det er feil eller er set virkelig så smittsomt at folk er nødt til å holde seg unna? Synes synd på henne som må være alene pga dette:(.

Anonymous poster hash: b7634...5d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei alle sammen.

Jeg er i en veldig vanskelig situasjon føler jeg. Jeg bor akkurat nå med ei venninne og hennes familie. Ting gikk veldig bra i starten, men så begynte ting å skjære seg. Greit nok at ting gikk utover meg, men den siste tiden har det begynt å gå utover barnet mitt. Hun har dessverre vært så uheldig å få sopp i munnen som vi behandler. Men grunnet denne soppen føler jeg at folk tenker at hun er giftig. Spesielt da denne venninnen jeg bor sammen med, vesla mi får ikke lov til å leke eller være nært hennes barn. Jeg trodde det ville gå bra så lenge jeg passet på at de ikke puttet hendene i munnen på hverandre, holdt på med sine egne leker uten å dele dem før jeg vet 100% sikkert at hun er soppfri igjen. Er det galt av meg å føle at det er feil eller er set virkelig så smittsomt at folk er nødt til å holde seg unna? Synes synd på henne som må være alene pga dette:(.

Hvor gamle er barna, og hva slags sopp er det snakk om?

Anonymous poster hash: b580a...d6a

Skrevet

Er en type munnsopp som er normalt for spedbarn. Usikker på hva legen kaller den men hun får en mikstur for å bli kvitt det

Skrevet

Alder på barna er under 1 år på begge

Skrevet

Hei hei alle sammen.

Hvor gamle er barna, og hva slags sopp er det snakk om?

Anonymous poster hash: b580a...d6a

Fant ut hva legen kaller det. Det kalles for trøske, stod ikke noe spesielt om det egentlig.

Skrevet

Det har jeg ikke hørt er så smittsomt, mine to yngste hadde det, men smittet ikke andre søsken eller barn rundt. Ikke spis på samme leker etc bare.

Anonymous poster hash: 5e7a0...e2a

Skrevet

Jeg vet ikke om det er smittsomt. Men hvis datteren din er under ett år, så er det vel ikke så ille for henne å holdes borte fra andre, hun skjønner vel ikke helt hva hun går glipp av?

Anonymous poster hash: e533e...c2a

Skrevet

Høres ikke ut som noe problem at barn på under et år ikke får leke sammen. Barn på den alderen har uansett ingen glede eller interesse av lek med andre barn.

Høres ut som en veldig rar bosituasjon, og et veldig rart forhold mellom deg og venninnen din, siden du heller lager et innlegg om dette på forum i stedet for å prate med henne om det.

Kanskje det hadde vært greiest å la venninnens familie få fred, og heller flytte for deg selv? Barn trenger en stabil, rolig tilværelse. Er du alene med barnet, så start en liten familie helt for dere selv.

Anonymous poster hash: b3460...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...