Gå til innhold

Innsett hvor heldig jeg egentlig er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg fikk helt vondt inni meg da jeg leste denne lenken http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=651156.

Da innså jeg hvor heldig jeg egentlig er som har forloveden min. Jeg er 7 måneder gravid og det er jo klart at jeg har forandret meg litt 7 kilo mer har tatt plass på kroppen min, har fått litt urenheter på huden på skuldrene og har ganske ofte mørke ringer under øynene da jeg ofte er sliten eller trett. Tolmodigheten er mindre og hormonene renner over av og til. Men han forteller meg alltid hvor vakker han synes jeg er, kysser magen min og trøster meg når følelsene renner over, selv om jeg gråter ukontrollert.

Vi har hatt ett godt sexliv gjennom hele svangerskapet og han får meg alltid til å føle meg attraktiv , selv om jeg føler meg som en vaklende and eller en elefant.

Når jeg klager over kiloene sier han : men kjære deg du er gravid det er helt normal, du kommer fort tilbake til ditt gammel deg etter graviditeten, bare vent å se.

Våre Facebook kontoer er åpne, ikke det at jeg føler trangen til å se heller da, han egentlig ikke viser stor interesse for andre eller skjuler vår forhold status eller det at han gleder seg til å bli pappa .

Er utrolig takknemlig for at han er så støttende som han er . Og innser nå at jeg egentlig er mine bekymringer veldig små. Jeg innså hvor heldig jeg er som har en partner som han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det HELDIGVIS likens som deg, hi, jeg har en mann som forguder meg og mine ekstra kilo, med mage, strekkmerker osv. Han får ikke nok av min gravide kropp! :) Ser at vi er heldige! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...