Gjest LA8PV Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Har funnet frem: Siste natt i twisted river av John Irving, Politi av Nesbø og den tomme stolen av Rowling. Trenger to til. Bør være noenlunde lettleste da de skal leses på stranden med et halvt øye på barna. Liker ikke: krim, historiske romaner og altfor "enkle bøker". Liker Marian Keyes, men har ikke funnet andre bøker i den sjangeren som jeg ikke syns blir for enkle og platte.
morgenrøde Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 - Indias datter av S.S. Godwa (god roman!) - Kunsten å høre hjerteslag av J.P. Sendker (nydelig, nydelig bok, en av mine favoritter) - Det som ventet meg av P. Saniee (kjærlighet, kultur, kamp, Iran) - Før jeg sovner av SJ Watson (triller, veldig spennende) - Divergent av Veronica Roth (minner litt om Hungergames, spennende) Kan komme med mange flere, men dette har vært noen av mine favoritter i sommer.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Kan anbefale "Tokyo" av Mo Hayder og "Mandelen" av Nedjma Anonymous poster hash: 4305e...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå