Gå til innhold

Inspirert, hva er skikkelig whitetrash for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f1ef1...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de som ser på dag-tv...

Anonymous poster hash: 299ba...6cf
Skrevet

Første som slår meg er moren (eller, hele familien) til Honey Boo Boo. 

De er nok selve symbolet for meg... 

Anonymous poster hash: 89fe2...769
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det må være de som er så opptatt av å sette merkelapper på andre mennesker.

Skrevet

Jersey Shore-Jwoww! Jenter som skal sloss, banne som et uvær og i det hele tatt være skikkelig mandig. 

Anonymous poster hash: 42688...47b
Skrevet

De som døper ungene sine for Leander Chrisander, Leo Matheo, Malea Sienna, Savannah Anea og andre typiske "unge mødre uten utdannelse" navn.

Anonymous poster hash: 80fb3...4e6
Skrevet

Messinglysestaker med vinrøde kronelys i.

Anonymous poster hash: 70d62...565

Skrevet

En jeg traff på butikken igår. Jeg er så glad for at jeg ikke er slik.

Anonymous poster hash: ba6d6...57d

Skrevet

Enig i Honey Boo Boo. Synes også de som strør "søppel" og gamle bilvrak osv i hopetall på tomten sin og lar det stå der og ruste til evigheten er white trash men det er bare ett inntrykk av dem uten å ha møtt dem så man kan jo ta feil for det.

Anonymous poster hash: e2487...4af
Skrevet

Dei som brukar uttrykket white trash.

Skrevet

Hva betyr White trash?

Anonymous poster hash: ba6d6...57d

Skrevet

I går på Frognerbadet i Oslo så jeg en ung kvinne som hadde tatovert 'White Trash' på baksiden av lårene sine, ett ord på baksiden av hvert lår. Hva er greia med det?? Jeg skjønner ikke hva hun vil oppnå med det, er det ironisk ment tror jeg ironien faller på stengrunn hos de fleste som ser det iallfall. Eller er hun stolt av å fronte WT er ikke det særlig bra heller, så jeg måpte bare i grunnen. Hun hadde et lite barn og mann også, så det var flere som kikket.

Jeg tenkte bare ??? egentlig, skjønte ikke poenget hennes

Skrevet

Det er ett amerikanskt uttrykk for å beskrive hvite mennesker som bor i trailer parks. Som oftest mennesker uten jobb, ambisjoner eller framtidsdrømmer for seg selv eller barna sine.

Det er det jeg forbinder med ordet...

Skrevet

Stygt ord. Å redusere andre menneske til søppel, er lavmål.

Anonymous poster hash: 33423...1d9

Skrevet

Jeg syns det er sånne med ihjelbleika hår, går gjerne på sosialpenger og er aleinemødre (nei ikke alle aleinemødre er white trash)  de har ingen drømmer og elsker å ut på byen i miniskjørt, få påspandert drinker og åle seg etter mannfolka før de sprer beina såvidt etter klokka 00.00 

Skrevet

White trash bor på steder der de søpler rundt seg uten å rydde opp (gamle materialer, biler, barnevogner, leker osv ute rundt huset), de har klær fra europris og andre billigkjeder, barna heter Kevin, Daniel, Ronja osv., de har liten/ingen utdannelse, gjerne ikke jobb, og lever på dårlig mat fordi de ikke har skjønt at det ikke må være dyrt å lage mat selv.

Det er min umiddelbare "fordømmelse". Så kommer del to: jeg liker ikke å sette folk i bås, men hjernen min lager en gruppe som den plasserer folk i. Det betyr ikke at jeg behandler de annerledes. Jeg jobber i et yrke der jeg omgås mange typer mennesker, og det har ingenting for meg å si hvor eller hva de kommer i fra.

Her jeg bor kommer jeg selv fra et hjem som mange opplever som prippent og forfinet, hvilket jeg og min familie syns er hysterisk artig da vi aldri har sett på oss selv slik.

Gruppeplassering kan gå begge veier, og det er ikke noe bedre å plassere mennesker i en forfinet bås enn en trailer-trash bås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...