Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Sluttet å amme etter 2 uker pga såre brystvorter. Gruet meg hver gang jeg måtte amme så begynte med mme. Nå vil jeg amme, sliter med dårlig samvittighet ovenfor babyen min. Jeg har jo ikke melk men kjøpte elektrisk brystpumpe i håp om at jeg får melka tilbake hvis jeg pumper. Prøvd et par ganger uten at det har kommet noe. Hva tror dere, er det håp for at melka kommer tilbake? Anonymous poster hash: eb873...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Svar noen? Anonymous poster hash: eb873...1f6
☆☆☆ Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Veit ikkje nok om dette til å gi eit skikkelig svar, men etter det eg har forstått vil det hormonstyrte melkeproduksjonen gå over etter ei stund og heller bli styrt av etterspurnad. Og den har jo ikkje vore tilstades. Men eg veit ikkje kor lenge ein kan få opp att produksjonen. Om det viser seg at du ikkje får att melka, senk skuldrane! Morsmelkerstatning er ikkje gift på flaske Endret 21. juli 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Du har vel litt melk men ikke nok til å få gang den for fullt. Men babyen din lider da ingen nød så lenge h*n får nok mme:) måtte selv delamme første og vet hvor dårlig samvittighet jeg hadde for d. Men tilslutt forsto jeg at d viktigste var at hun fikk nok mat. Håper d går bedre denne gangen og at jeg får til å fullamme. tror nok at du får satse på d samme;) at du får til ammingen bedre neste gang evt, og slappe av nå og si til deg selv st du gjorde ditt beste. Anonymous poster hash: ed3b3...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå