Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Leter og leter men klarer ikke å bestemme oss.. Vi skal ha nytt sete til baby på 9 måneder, som er en stor gutt på over 10 kg! Har besafe izi combi til storesøster, men hun har aldri sittet godt i det setet, så tror ikke det passer så bra i bilen vår! Hun har fått nytt, og vi vil derfor ha et nytt til lillebror heller enn at han arver et sete som ikke er godt å sitte i.. Vil gjerne ha et som kan brukes både bakover og forovervendt.. 9-18 eller 9-25 kg antar jeg! Noen tips? Anonymous poster hash: 8877f...ad6
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Er det ikke bare å gå i en babyutstyrsbutikk og få noen anbefalinger? La barnet prøve setet for å se om det ser ut som han sitter godt, og prøv setet i bilen. Her har vi et acta graco 9-25 kg, er godt fornøyd med det. Monteres forover eller bakover. I grunn sjelden jeg hører om folk som ikke er fornøyde med setene sine, så kjøper man et kjent merke, tror jeg som regel man blir fornøyd uansett. Hva er det som gjør at du forklaster seter, noe du tydeligvis gjør når du sier at du leter og leter? Bare nysgjerrig. Jeg er opptatt av sikkerhet i bil, men har aldri brukt særlig lang tid på å velge bilsete, har gjort som jeg skrev først i innlegget og alltid blitt fornøyd. Anonymous poster hash: 9b442...59b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Med isofix? Hvis du skal ha det anbefaler jeg cybex sirona, fikk det i forige uke og angrer ikke et sekund på at det ble den stolen! Anonymous poster hash: 156dd...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå