Gå til innhold

Er så sliten at jeg er kvalm.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alene siden fødsel for ett år siden. Har et herlig barn som for så vidt er enkel å ha med å gjøre, er iallefall ingen større utfordringer med hn. Saken er at jeg er 100% alene om omsorgen. Barnet har ikke nok tilknytning til noen andre enn meg til å være på overnatting. Får et par timer avlastning her og der, men får ikke slappet godt nok av på et par timer føler jeg.

Sakte men sikkert har jeg bare blitt mer og mer sliten. Føler at jeg trenger tid for meg selv. Bare ligge og se på tv, sove en hel natt. Er så tappet for krefter akkurat nå at jeg er kvalm. Og får derfor ikke sove. Frustrert... Sorry rotete innlegg, vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Noen som har hatt det slik? Når får jeg litt tid for meg selv igjen?

Anonymous poster hash: 7690b...bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likt, hun er 3.5 år og har det slik enda egentlig

Anonymous poster hash: c5fe5...cfb

Skrevet

Har du foreldrene dine i nærheten?

Anonymous poster hash: 7e49d...b21

Skrevet

Har du foreldrene dine i nærheten?

Anonymous poster hash: 7e49d...b21

Ja, jeg har det. Men av ulike årsaker er det ikke aktuelt med overnatting.

Får som sagt noen timer her og der, men føler at jeg trenger mer... Hente meg inn liksom.

Er på mange måter glad for at bf er ute av bildet, men noen ganger ønsker jeg meg sårt en "samarbeidspartner"...

Anonymous poster hash: 7690b...bb9

Skrevet

Hva med en god venninne? Når man virkelig ber om hjelp så viser det seg ofte at folk stiller opp. Er det ingen som kanskje kunne overnattet hos deg en natt eller hatt barnet hos seg en natt?

Anonymous poster hash: fcbca...19d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...