Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 er redd for å bæsje i do?? Forstår ikke hva det er som skjer... Anonymous poster hash: 7fd21...d07
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 er redd for å bæsje i do?? Forstår ikke hva det er som skjer... Anonymous poster hash: 7fd21...d07 Det er mest sannsynlig en irrasjonell frykt, og lite du kan gjøre for at det skal gå vekk med det samme. Prøv potte? Ellers er det bare å vente til han/hun er klar, sjeldent jeg ser tenåringer med bleierompe ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 H*n har gått helt fint på do i lang tid, å nå plutselig dette.... Anonymous poster hash: 7fd21...d07
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 H*n har gått helt fint på do i lang tid, å nå plutselig dette.... Anonymous poster hash: 7fd21...d07 Jeg har ikke noe råd til deg, men må bare få uttrykke hvor GLAD jeg er for at du anonymiserer kjønnet på barnet ditt! Det skulle tatt seg ut om vi visste om det var gutt eller jente! Hatten av for fremsynte foreldre. Anonymous poster hash: a5c4c...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå