Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Er sykmeldt butikkleder. Har ryggsmerter og sliter med å stå og gå for lenge. Sykemelding går ut idag og jeg har ny legetime på tirsdag. På jobb er de veldig få folk nå,og det er generelt vanskelig å få tak i ekstrafolk nå i juli. Min leder er lite behjelpelig,så jeg har måttet ordne vaktlister hjemmefra til tross for at jeg har vært 100% sykemeldt til nå. Fra neste uke vurderer jeg å gå tilbake i jobb i 50% stilling bare for å gjøre det lettere for meg selv i forhold til at jeg da slipper å stresse og styre med vaktlistene og ikke få tak i folk til mine vakter. Kjenner at jeg ikke er i form til å jobbe,men vurderer dette som sagt for å slippe styret med ekstra folk. Familie og venner mener jeg burde vært sykemeldt 100% frem til permisjon om 2 mnd pga formen min,og at min leder har ansvar for å skaffe folk for meg. Men når leder nekter å stille opp,hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: 1d4b1...e35
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Gå til en fysio å tren ryggen din. Det kan gjøre underverker i det lange løp. Ellers vet jeg ikke Anonymous poster hash: 851cc...60d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Det er leders problem om ingen ordner vaktlistene, ikke ditt. Anonymous poster hash: 29d2f...b9b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Går til fysio uten at det hjelper stort. Hi Anonymous poster hash: 1d4b1...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå