Gå til innhold

Var du på Kadettangen og badet idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mista truseinnlegget ditt under svømmeturen? Isåfall, TAKK.. Jeg svømte rett på det og brakk meg hele turen opp på stranda. Enkelte er virkelig skikkelig ekle :/

Anonymous poster hash: dea62...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj... :/

Anonymous poster hash: 167e0...66d

Skrevet

Hvorfor er den personen ekkel?? Mye mer ekkelt å ikke bruke truseinnlegg hvis hun har behov for det. Hun mistet det!!

Du er dum, det er verre!!

Anonymous poster hash: c2ee6...460

Skrevet

Litt ekkelt men må du brekke deg av så lite anbefaler jeg at du holder deg på grunna. Er du så sart kan det fort bli farlig for deg på dypt vann.

Anonymous poster hash: 23511...26d
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg skal LOVE deg at det er langt verre ting som flyter rundt i det vannet på kadettangen på en dag som i dag med mange barn i vannet....eller voksne for den sakens skyld!

Skrevet

Var det du? Er du klar over at du hadde det truseinnlegget oppå hodet leeeenge før det falt ned og du merket det?

Skrevet

Det jeg lurer på er hva poenget er med å bruke truseinnlegg mens man bader. Men det er meg, da.

Anonymous poster hash: 4cbdb...037
Skrevet

Jeg mener at hvis man har mensen og bruker bind, så bader man ikke!

Jeg er litt ømfintlig for ekle ting, så jeg brakk meg opptil flere ganger ja.. Syns det var skikkelig kvalmt!

Vet at Kadettangen ikke har det reneste vannet, men hadde trodd folk ikke badet med bind eller truseinnlegg.. Æsj...

Gjest Julia1984
Skrevet

Igjen, det er noe av det mest grisete vannet som finnes.

For 2 år siden fløyt det avføring på stranda mens det var masse folk der. Ut fra mengden var det ikke fra en unge. Ble full panikk i vannet. I tillegg unger tisser ...

Skrevet

At unger tisser i vannet er en kjent sak, og det forsvinner jo i all mengden med vann. Men å bæsje syns jeg er utrolig unødvendig på en strand, uansett alder!!! :/ Men syns fortsatt flytende bind er like ille jeg da.. Kvalmt!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men i alle dager, hvor i landet er denne uappetittelige stranden da?

Skrevet

Julia, jeg tar gjerne i mot tips til bæsj- og bind-frie badestrender i omerådet hvis du vet om noen? :) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...