Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 jeg har et barn på 3 år som er veldig tillitsfull og noe oppsøkende i atferden. Kan tulle og fjase gjør seg til for at andre skal se på. Mennesker som er fremmede for barnet. Noen ganger har det hendt at han bare går rett bort og begynner å snakke med fremmede voksne folk, men da mennesker som sitter rundt oss foreldre. Dette synes jeg er forferdelig flaut, aner ikke hvordan kan jeg skal få bukt med dette? Kan nevne at som 1-2 åring var barnet meget skeptisk til fremmede og holdt seg helst rundt bena mine. Så, noen tips?? Eller andre i samme situasjon som kan fortelle meg at det blir bedre? Kan nevnes at jeg også synes at atferden er i overkant pågående i visse tilfeller, veldig oppmerksomhetssyk til tider. Anonymous poster hash: ede58...cf6
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 ingen?? Anonymous poster hash: ede58...cf6
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Ganske normalt og hvorfor skulle det være flaut? Anonymous poster hash: 27123...eed
håperpåvinterbarn Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Høres normalt ut, hvorfor er du flau over et lite barn på 3 år?? Det er litt mindre vanlig vil jeg si...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Nei, altså det er mest flaut fordi andre synes det er rart... Var en episode der han var på vei ned en sti for å komme seg ned til strandkanten, der satt det er mann med sitt barn og kone. Sønnen min sier hei, og går bort. Plutselig strekker mannen ut armene og løfter sønnen min opp på fanget... må si jeg mildt sagt ble sjokkert. Sønnen min reagerte ikke nevneverdig på at han satt på en fremmeds fang.. Jeg synes ikke det er så normalt?? Anonymous poster hash: ede58...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå